اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان خبر داد

اعزام 600 نفر از ایتام همدان به حج فقرا با مساعدت خیرین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان همدان از اعزام 600 نفر از ایتام به حج فقرا با مساعدت خیرین استان خبر داد.

اعزام 600 نفر از ایتام همدان به حج فقرا با مساعدت خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان، حسن رضایی اظهار کرد: در راستای اعزام خانواده‌های امداد به ویژه ایتام به مشهد مقدس در قالب حج فقرا، 600 نفر از خانواده‌های ایتام زیر پوشش این نهاد با مساعدت حامیان از شهرستان‌های تابعه استان به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی افزود: افراد اعزام شده عمدتاً تاکنون توفیق زیارت مرقد مطهر و نورانی ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) را نداشته‌اند که با این اقدام شایسته و خداپسندانه، ایتام و خانواده‌های معزز آنان از این فیض عظیم و بیکران بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان تصریح کرد: در سال گذشته نیز 400 نفر از خانواده‌ها و ایتام زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح معنوی در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و مبلغ هزینه شده در این راستا 620 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/89006/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول