اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

ورامین قطب اصلی ورزش استان در کشور می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: امیدوارم با تغییراتی که با کمک همکارانم در ورزش شهرستان به وجود آمده به زودی قطب اصلی ورزش استان در کشور شویم.

ورامین قطب اصلی ورزش استان در کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان صبح امروز، در جمع خبرنگاران پس از کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال نوجوانان متین ورامین در مسابقات قهرمانی کشور ضمن تبریک به مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم اظهار داشت: با تفکری که در چند ماه اخیر به ورزش ورامین حاکم شده روز به روز شاهد درخشش بیش از پیش قهرمانان دیار 15 خرداد در کشور خواهیم بود چراکه به همت روسای محترم هیئت‌های ورزشی و حمایت بی‌چون و چرای مسئولان طراز اول شهرستان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نظیر جناب قنبر مدیر عامل شرکت کاراسازه متین شور و نشاط خاصی بر جامعه ورزش حاکم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: حاصل این اتحاد و تلاش در سایه برنامه‌ریزی صحیح باعث شکوفایی ورزش ورامین در کشور با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم والیبال نوجوانان متین برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان شده است.

بذرافشان عنوان کرد: ضمن اینکه تیم‌های تکواندوی شهرداری، والیبال بزرگسالان متین و هاکی اسکیت بانوان ورامین هم در لیگ‌های برتر کشور در آستانه قهرمانی قرار دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تغییراتی که با کمک همکارانم در ورزش شهرستان به وجود آمده به زودی قطب اصلی ورزش استان در کشور شویم.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول