اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان خبر داد

پایان رقابت‌های ورزشی دهه فجر در مریوان

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان از پایان مسابقات متعدد ورزشی در سطح این شهرستان در گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

پایان رقابت‌های ورزشی دهه فجر در مریوان

اکبر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: یک دوره مسابقات والیبال پرسنل اداره آموزش و پرورش مریوان با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش و هیئت والیبال مریوان با شرکت 11 تیم و با حضور 110 ورزشکار علاقه‌مند به ورزش والیبال به صورت جدول دو حذفی در سالن شادروان محمد اوراز این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم مدرسه امیرکبیر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های مدرسه شاهد و کارکنان اداره آموزش و پرورش مریوان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان تصریح کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و بومی و محلی مریوان یک دوره مسابقات طناب‌کشی جام فجر را با شرکت 11 تیم 6 نفره و با مجموع 540 کیلوگرم وزن، به صورت حذفی در روستای برقلعه از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان برگزار کرد.

محمدی افزود: در خاتمه این مسابقات تیم شهرک هجرت مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم شورای اسلامی برقلعه جایگاه دوم را کسب کرد و نانوایی برقلعه حائز رتبه سوم شد.

وی گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ جمعه 18 بهمن‌ماه در سالن بوکس شهرستان مریوان با شرکت 50 رزمی‌کار در رده سنی بزرگسالان و در اوزان مختلف برگزار شد که در پایان به نفرات اول تا سوم هر وزن از سوی اداره ورزش و جوانان مریوان و هیئت ورزش‌های رزمی این شهرستان حکم قهرمانی اهداء شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان تصریح کرد: یک دوره مسابقات تنیس روی میز آقایان در رده سنی آزاد یکشنبه 20 بهمن ماه با شرکت 25 نفر پینگ‌پنگ‌باز برگزار شد که در پایان فریدون بهرامی عنوان نخست را کسب کرد، صائب صفایی در جایگاه دوم ایستاد و فرهاد خسروی سوم شد.

اکبر محمدی گفت: رقابت‌های کشتی جام فجر مریوان در رده‌های سنی پهلوانک‌ها، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان یکشنبه 20 بهمن ماه با حضور 110 کشتی‌گیر در سالن پوریای ولی برگزار شد و در پایان با اهدای لوح قهرمانی از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: رقابت‌های شطرنج بانوان یکشنبه 20 بهمن‌ماه در سالن اختصاصی شطرنج پوریای ولی با شرکت 15 شطرنج باز در رده سنی آزاد برگزار شد و در پایان روژین فتحی به مقام قهرمانی دست یافت، فائزه رحمانی دوم شد و رزا مرادی حائز رتبه سوم شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان تصریح کرد: یک دوره مسابقات بدمینتون در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دوشنبه 21 بهمن ماه با شرکت 67 بدمینتون‌باز در سالن ورزشی ریاست جمهوری مجموعه ورزشی زاگرس مریوان برگزار شد.

محمدی در پایان افزود: در پایان این مسابقات و در رده سنی نونهالان زانیار رحمانی‌زاده، جلال دستور و امین رشیدی در رده سنی نوجوانان، هیژا حیدری، مهران منوچهری و نوید سجادی و در رده سنی جوانان نوید پویا، میلاد خالدی و ارشاد منوچهری به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/79012/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول