اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی راهپیمایی روز گذشته

360 نفر از خدمات امدادی رایگان هلال احمر آذربایجان غربی بهره‌مند شدند

معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی از ارائه خدمات امدادی رایگان هلال احمر به 360 نفر از افراد شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.

360 نفر از خدمات امدادی رایگان هلال احمر آذربایجان غربی بهره‌مند شدند

جابر ثوابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هلال احمر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه که دیروز در سراسر آذربایجان غربی برگزار شد تمام مسیرهای راهپیمایی را پوشش امدادی داده بودند.

وی با اشاره به حضور بیش از 800 امدادگر در پوشش تیم‌های امدادی راهپیمایی کنندگان مراسم روز گذشته، گفت: این سازمان در روز 22 بهمن اقدام به برپایی 35 چادر امدادی سلامت در طول مسیرهای راهپیمایی در سراسر استان نمود.

ثوابی با اشاره به حضور 30 نفر پرستار و پزشک در جمع این امدادگران،‌ به خدمات امدادی ارائه شده توسط آنان اشاره کرد و افزود: در قالب این پوشش امدادی گسترده، به سالمندان و کودکان شرکت‌کننده در مراسم راهپیمایی که نیازمند کمک و یا رسیدگی امدادگران بودند خدمات امدادی لازم را ارائه کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی همچنین با اشاره به بکارگیری 40 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی، طی پوشش امدادی مراسم روز گذشته، به آماده‌باش دو مرکز درمانی نیز برای ارائه خدمات احتمالی به افراد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در مراسم روز گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان به 360 نفر از افراد مسن، بیماران و کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی خدمات رایگان امدادی ارائه دادند.

ثوابی تست قند و فشار خون را از جمله خدمات ارائه شده به این افراد اعلام کرد و افزود: در این راستا 20 نفر نیز از خدمات امدادی و کمک‌های اولیه امدادگران بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/61006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول