اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/377

آقامیر: حماسه 22 بهمن مظهر یکپارچگی ملت ایران در مقابله با استکبار است

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ویژگی‌های راهپیمایی پرشور مردم غیور ایران اسلامی گفت: حماسه 22 بهمن مظهر یکپارچگی ملت ایران در مقابله با استکبار است.

آقامیر: حماسه 22 بهمن مظهر یکپارچگی ملت ایران در مقابله با استکبار است

سید محمد آقامیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رشادت‌های رزمندگان اسلام با اشاره به شکوه و عظمتی که مردم غیور ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن مظهر یکپارچگی و اتحاد مردم در مقابله با دشمنان نظام و پیمان‌شکنی غربی‌ها است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: حماسه‌آفرینی ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی ظالمان زمان بود.

وی در ادامه از یوم‌الله 22 بهمن به‌عنوان روز نزول نعمت الهی به ملت غیور ایران اسلامی یاد کرد و افزود: نسل جدید انقلاب در این ایام پر افتخار و غرورآمیز با تلاش‌ها، رشادت‌ها و ایثار و فداکاری پدران و مادران خود در دوران پیروزی انقلاب آشنا شده و از این اقدامات ارزشمند درس می‌گیرند.

آقامیر اقدامات حکیمانه حضرت امام، هدایت‌های پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی، هدایت‌ها و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب را رمز پیروزی و استقامت ملت شریف ایران اسلامی در برای توطئه‌ها، دسیسه‌های دشمنان نظام برشمرد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان یوم‌الله 22 بهمن را نماد ولایت‌مداری، بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: ملت غیور، بصیر، آگاه و هوشیار ایران اسلامی به فضل خداوند متعال و با تدابیر و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب پله‌های رشد و تعالی را روز به روز می‌پیماید.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول