اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سه‌گانه استان خراسان جنوبی خبر داد

اعزام تیم خراسان جنوبی به مسابقات دوگانه قهرمانی کشور

دبیر هیئت سه‌گانه استان خراسان جنوبی از اعزام تیم استان به نخستین دوره از سری مسابقات دوگانه قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

اعزام تیم خراسان جنوبی به مسابقات دوگانه قهرمانی کشور

هادی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: ورزشکاران خراسان جنوبی به نخستین دوره از سری مسابقات دوگانه قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اعزام شدند.

وی افزود: نخستین دوره از مسابقات دوگانه قهرمانی کشور در پنج رده سنی در دو رشته دوچرخه‌سواری و دوومیدانی با حضور حدود 236 ورزشکار از 31 استان کشور از 20 تا 24 آذرماه جاری به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

دبیر هیئت سه‌گانه استان خراسان جنوبی ادامه داد: تیم دوگانه خراسان جنوبی به سرپرستی محسن صالحی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در نخستین دوره از مسابقات دوگانه قهرمانی کشور حضور دارد.

خسروی تصریح کرد: سعید علیزاده، امین نظری و رضا خسروی در رده سنی نوجوانان مسابقات دوگانه قهرمانی کشور برای کسب قهرمانی و کسب سهمیه تیم ملی به مصاف رقیبان خود می‌روند.

وی ادامه داد: از خراسان جنوبی مسعود علیزاده، حامد خسروی، مسعود عاصف و پویا خسروی نیز در رده سنی جوانان در مسابقات دوگانه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور دارند که با حریفان کشوری خود به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت سه‌گانه استان خراسان جنوبی به حضور دو قهرمان آسیایی استان در رشته سه‌گانه در تیم اعزامی به مسابقات دوگانه کشور اشاره کرد و افزود: مسعود و سعید علیزاده در مسابقات آسیایی فیلیپین دو مدال رنگارنگ را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند که امید می‌رود در این مسابقات نیز با کسب رتبه برتر به عضویت تیم ملی درآیند.

خسروی یادآور شد: نفرات برتر نخستین دوره از مسابقات دوگانه قهرمانی کشور به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند تا با آمادگی لازم به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی 2014 اندونزی شرکت کنند.

انتهای پیام/69014/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول