اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

تهدیدات آمریکا در مقابل قدرت‌نمایی ملت ایران خنده‌آور است

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس گفت: تهدید آمریکایی‌ها حتی با گزینه نظامی در مقابل این حضور ملت و صلابت و اقتدارشان بیشتر حالت تصنعی و خنده‌آور دارد.

تهدیدات آمریکا در مقابل قدرت‌نمایی ملت ایران خنده‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی در اجتماع راهپیمایی‌کنندگان شهرستان گرمی اظهار داشت: مردم ایران در صحنه حضوری دیگر به بدخواهان پیام صادر کردند که همواره پشتیبان و حامی نظام اسلامی هستند و هیچ وقت نمی‌خواهند ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای این نظام را با چیز دیگری معاوضه کرده و معامله کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه امروز به صحنه آمدند تا به دنیا نشان دهند که عزت انقلاب اسلامی عزت برخاسته از روشن ضمیری،‌ حرکت جهادگونه و صلابت بی‌نظیر است که هیچ وقت این برجستگی‌ها رنگ نمی‌بازد و جلوه‌ای متفاوت پیدا نمی‌کند.

موسوی به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی که نشان از هویت و اصالت دینی است احترام به قرآن، مبانی اسلام و راه و سیره انبیا و اولیای الهی است که در این 35 سال نه تنها تضعیف نشده بلکه قوت و صلابتی مضاعف پیدا کرده است.

این مسئول دومین اصل و رکن صلابت و استحکام نظام اسلامی را حضور و پشتیبانی مردم و تبعیت از خط ولایت توصیف کرد و ادامه داد: ما در روز 22 بهمن تجلی این قدرت و صلابت واقعی را مشاهده کردیم و همه دیدند که ملت ایران ملت وفادار به اسلام، انقلاب و دستاوردهای آن است که هیچ وقت صحنه را برای دشمنان خالی نمی‌گذارند.

وی دیگر رکن این انقلاب را رکن دشمن‌ستیزی و مجهز شدن به عنصر بصیرت بیان کرد و یادآور شد:‌ در این زمینه نیز مردم ایران در 35 سال اخیر با حفظ همین روحیه توانسته است تهدیدات را دفع و صلابت روزافزون را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار گسترده و عظیم توصیف کرد و گفت: این دستاوردها برای همیشه به تکیه‌گاه قدرت و صلابت ایرانیان تبدیل شده و دولتمردان تلاش می‌کنند تا اجازه ندهند مردم ما از مسیری که با عزت پیموده دست خالی برگردد.

موسوی تلاش‌های دولتمردان را در عرصه‌‌های داخلی و بین‌المللی و همراهی مجلس و دیگر قوا را در حفظ این دستاوردها یادآور شد و افزود: ما یقین داریم که مسئولان و دولتمردان با دلسوزی پیگیر مشکلات و نارسایی‌ها هستند و در این راه هیچ وقت کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/62003/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول