اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سراب:

ملت ایران ذره‌ای از آرمان‌های ارزشی و انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کند

فرمانده سپاه ناحیه سراب گفت: اگر قرار بر عقب‌نشینی از مواضع و اصول باشد، این موضوع در خصوص آمریکا صدق می‌کند و خالقان حماسه‌ یوم‌الله 22 بهمن ذره‌ای از اصول و آرمان‌های ارزشی و انقلابی خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

ملت ایران ذره‌ای از آرمان‌های ارزشی و انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمود اصل‌گرگانی ظهر امروز در اجتماع عظیم راهپیمایی‌کنندگان یوم الله 22 بهمن در میدان جمهوری اسلامی شهر مهربان در سخنانی با قدردانی از حضور گسترده و یکپارچه مسئولان و اهالی زمان شناس، انقلابی و متدین شهرها و روستاهای بخش مهربان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: شما ملت بزرگ با حضور  گسترده خود در راهپیمائی 22 بهمن نشان دادید که بعد از گذشت 35 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفا دارید و لحظه‌ای در دفاع و صیانت از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را تجدید بیعت امت با ولایت عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن نشان داد که مردم با صلابت‌تر از گذشته گوش به فرمان مولا و مقتدای خویش مقام عظمای ولایت هستند و حتی برای لحظه‌ای هم رهبر و مولای خود را تنها نخواهند گذاشت.

گرگانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گزینه خود را روی میز قرار دادند و به آمریکا و کشورهای غربی پیام دادند که اگر تمام گزینه‌ها را هم روی میز قرار دهند در مقابل گزینه ایران اسلامی با پشتوانه مردمی و حماسه راهپیمایی 22 بهمن راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب، حضور مردم در صحنه را دشمن شکن عنوان کرد و افزود: ملت ایران با خلق حماسه‌ای بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت 35 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان محکم ایستاده و با همان روحیه انقلابی جوانان، مردان و زنان بهمن 57 در صحنه هستند.

وی ادامه داد: با گذشت این سال‌ها نه تنها خللی در اراده مردم در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود نیامده است، بلکه با صلابت و انقلابی‌تر از گذشته مدافع مستحکم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی می‌باشند.

گرگانی تاکید کرد: اگر قرار بر عقب نشینی از مواضع و اصول باشد، این موضوع در خصوص آمریکا صدق می‌کند و جمهوری اسلامی ایران با مردمی ولایتمدار، انقلابی که خالق حماسه‌های بزرگی همچون راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستند، ذره‌ای از اصول و آرمان‌های ارزشی و انقلابی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سراب افزود: اگر قرار باشد کسی از گذشته خود احساس شرم و پشیمانی کند آن کشور بدون شک آمریکا است که مورد تنفر تمامی کشورهای مستضعف و مسلمان است که بزرگ‌ترین نقض کننده حقوق بشر در جهان است و پرونده‌اش انباشته از جنایت در سرتاسر دوران است و تمام جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل در لبنان، فلسطین و سایر کشورها با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

گرگانی افزود: اگر قرار باشد کشوری به گذشته خود افتخار کند آن کشور قطعاً ایران اسلامی است که در 35 سال گذشته با عزت، افتخار و عظمت از اسلام، قرآن و راه و آرمان‌های حضرت امام خمینی و شهدای عزیز دفاع کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه سراب تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به هیچ وجه با تهدیدها و تحریم‌ها از اصول خود دست بر نمی‌دارد و اگر قرار بود جمهوری اسلامی ایران از اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود بخاطر تهدید و تحریم دیگران دست بردارد، هیچ وقت صاحب افتخار 8 سال دفاع مقدس نمی‌گردید که جوانان غیرتمندش با ایثار خون اجازه ندادند که ضربه‌ای به نهال نوپای انقلاب اسلامی وارد شود.

گرگانی با اشاره به تکرار شعارهای اوایل انقلاب توسط مردم تصریح کرد: مفهوم تکرار شعارهای اوایل انقلاب در برهه کنونی آن است که ملت ایران بر سر اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون مقدس شهداست ایستاده است و با هیچ‌کس بر سر اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود معامله نخواهد کرد و همچنان بر اصول و آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری ایستاده است. 

فرمانده سپاه ناحیه سراب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: ما از مذاکرات ضرر نمی‌کنیم ولی به آمریکا هم اعتماد نداریم تصریح کرد: یاوه‌گویی‌های اخیر مقامات آمریکایی نشان داد که آنها حتی به گفته‌ها و تعهدات خود هم پایبند نیستند.

گرگانی با تقدیر و تشکر مجدد از حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در منطقه مهربان افزود: این حضور این پیام را به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان داد که اگر قرار است مذاکرات ادامه یابد با عزت، عظمت و اقتدار در مذاکرات حضور یابید و اگر قرار است کشوری در این مذاکرات ترس و واهمه داشته باشد آن کشور آمریکا است.

در ادامه مراسم، بعد از قرائت قطعنامه که با تکبیرهای جمعیت حاضر در مراسم مورد تائید قرار گرفت، پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در میان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/60009/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول