اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

ملت ایران بار دیگر سرود فتح و ظفر را در آسمان کشور طنین‌انداز کردند

فرماندار شهرستان لنده با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران هم‌نوا با هم سرود فتح و ظفر را در آسمان کشور طنین‌انداز و انقلاب ایران را بیش از پیش جهانی کردند.

ملت ایران بار دیگر سرود فتح و ظفر را در آسمان کشور طنین‌انداز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن با تبریک سالروز سی ‌و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و اتحاد و همدلی ملت غیور ایران اسلامی سی و ششمین بهار آزادی خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به ظلم و خفقان دوران پهلوی افزود: سرزمین ایران را ستم فراگرفته بود تا اینکه امام خمینی‌ (ره) آمد و دفتر انقلاب را ورق زد و ما را به استقلال و آزادی رهنمون ساخت.

فرماندار لنده گفت: 22 بهمن یادآور حماسه سترگ ملت غیور ایران و پیروزی انقلاب اسلامی است که خون هزاران شهید آن را به ثمر نشانده است.

 

مرادی تصریح کرد: رویش انقلاب در زمستان سرد و تاریک خطیر و خیره کننده بود ولی زایش استقلال و آزادی و شکوه و عظمت الهی در ایران اسلامی رویدادی جهانی است که از ثمرات آن بیداری اسلامی رقم خورده است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره دهه فجر انقلاب بیش از 200 برنامه فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان لنده برگزار شد که اجرای این برنامه مرهون حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار و تلاش و همت مسئولان شهرستان است.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان لنده گفت: برنامه دیدار با خانواده ‌شهدا، برگزاری برنامه فجر ماندگار، رژه موتوری، جشن عشایر در 2 بخش مرکزی و موگرمون، تجلیل از حافظان قرآنی، محفل انس با قرآن، مسابقات دو و میدانی، همایش پیاده‌روی، مسابقات منطقه‌ای تکواندو و ده‌ها برنامه دیگر حاصل تلاش این حضور مستمر بوده است.

مرادی ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر شهرستان گام موثری در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه برداشته و می‌طلبد تقدیر و تشکر ویژه‌ا‌ی از آن‌ها در جهت انعکاس خلق حماسه 22 بهمن و برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم.

فرماندار لنده ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان لنده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران نشان از استقامت و پایداری آنان برخواسته‌های به حق خود بوده که می‌گویند در راه رسیدن به خواسته‌ها و پاسداری از اصول و ارزش‌های انقلاب خود عقب‌نشینی‌ نخواهیم کرد.

وی وحدت و یکپارچگی مردم را یادآور شد و افزود: حضور اقشار مختلف مردمی و احزاب و گروه‌های سیاسی نشان از وحدت رویه ملت ایران در اصول و ارزش‌های انقلابی خود داشته و امروز نیز مردم شکوه و عظمت وحدت خود را با حضور منسجم خود به جهانیان اثبات کردند.

انتهای پیام/82013/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول