اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

دولت «تدبیر و امید» به دنبال انحصارگرایی و افراط‌طلبی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دولت «تدبیر و امید» به دنبال انحصارگرایی و افراط‌طلبی نیست.

دولت «تدبیر و امید» به دنبال انحصارگرایی و افراط‌طلبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان دهلرانی اظهار داشت: دولت «تدبیر و امید» تمام توان خود را صرف رفع مشکلاتی اقتصادی مردم کرده است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید به دنبال انحصارگرایی و افراط طلبی نیست و همه باید کمک کنند تا برنامه‌های دولتمردان برای ارتقا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به پیش رود.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌های مختلفی در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تدوین و طراحی کرده است اضافه کرد: بدون همکاری و همدلی این طرح‌ها و برنامه‌ها محقق شدنی نیست و باید به این مهم عنایت شود.

کلانتری تصریح کرد: حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و حرکت توام با وحدت مردم در پشت سر رهبری سبب سربلندی نظام و ملت و حماسه بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین با بیان اینکه براساس این معیارها خواست ملت ایران اسلامی که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود محقق شد گفت: باید رمز پیروزی انقلاب اسلامی را همه مرور کرده و در انتقال درست و صحیح به نسل جوان جدیت کرد.

انتهای پیام/2246/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول