اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

مردم پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی دادند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی دادند.

مردم پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، قاسم جعفری پیش از ظهر امروز در اجتماع مردم آشخانه  اظهار کرد: یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها طی هفته‌های اخیر علیه نظام اسلامی نه تنها صف اتحاد و اقتدار ملت را خدشه‌دار نکرده بلکه این مردم با قاطعیت بیشتر و حضور گسترده‌تر در این راهپیمایی جواب آمریکا را دادند.

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را دارای ویژگی خاصی برشمرد و افزود: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی و در طلیعه سی و ششمین بهار انقلاب با وجود انواع توطئه‌های آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی ما امروز به لطف الهی، رهبری‌های دیروز امام (ره) و امروز رهبر معظم انقلاب و همبستگی ملی در همه ابعاد در اوج قدرت و عزت قرار داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان ادامه داد: ایران اسلامی اکنون الگوی همه آزادی خواهان جهان است و در تمامی تحولات نقش ایران بایسته است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: امروز ملت ایران اسلامی با راهپیمایی تاریخی و باشکوه خود نشان دادند که ملت ایران همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری قاطعانه به راه خود که راه اسلام و ارزش‌های اسلامی است ادامه خواهند داد و از پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب و اسلام هرگز کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/63002/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول