اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سقز:

22 بهمن تجلی میثاق امت با ولایت بود

امام جمعه سقز گفت: راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن نماد اقتدار ملی و تجلی میثاق امت با ولایت بود.

22 بهمن تجلی میثاق امت با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان با بیان اینکه راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن نماد اقتدار ملی و تجلی میثاق امت با ولایت بود. اظهار داشت: حضور گسترده مردم در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انسجام و همبستگی مردم ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی با تشریح بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمران و آبادانی کشور به ویژه در کردستان، یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی و قرآنی دانست و گفت: آسایش و امنیت کشور بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب عظیم ایران اسلامی است که بستر رشد و ترقی همه‌جانبه را فراهم کرده است.

امام جمعه سقز با یادآوری این موضوع که مردم شهرستان سقز همیشه حضوری پرشور در ایام‌الله‌ها داشته‌اند گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ولایت‌مدار این شهرستان حضوری پرشورتر و ستودنی در 35 سالگرد پیروزی انقلاب داشتند.

حسین‌زاده با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز خاری در چشم دشمنان است، افزود: دشمن همواره از حضور مردن می‌ترسد و آن را بزرگترین مانع در راه تحقق اهداف شوم خود علیه ایران می‌داند.

وی با یادآوری این نکته که دشمنانِ زخم‏‌خورده ملت مبارز ایران همچنان در پی انتقام گرفتن از انقلاب اسلامی هستند عنوان کرد: تلاش برای حذف اسلامی بودن نظام، ایجاد شکاف عمیق بین مردم و انقلاب، انحراف از اصول و ارزش‏ها، تحریف تاریخ انقلاب اسلامی، غبارپراکنی در فضای جامعه، هجمه همه‌جانبه به ولایت فقیه، شبیخون فرهنگی و کوشش برای بیگانگی نسل جوان از انقلاب و اسلام از جمله اقدامات دشمنان برای از بین بردن حقارت این زخم‌هاست.

امام جمعه سقز وظیفه همه مسئولان نظام و تک‌تک افراد معتقد به انقلاب را ایستادگی در برابر استقلال‏‌زدایی و اعتمادزادیی دانست و اذعان داشت: باید مراقب باشیم که دشمنان انقلاب، بار دیگر عزّت نفس و استقلال ملت ما را مورد هجمه قرار ندهند.

وی در پایان خطر عوض شدن قبله فرهنگی و ترویج ملی‏‌گرایی را گوشزد کرد و متذکر شد: حضرت امام خمینی با انقلاب اسلامی، امت بزرگ اسلام را به سوی قبله فرهنگی اسلام باز گرداند و در سایه رهنمودهای ایشان تبلیغات دروغین کفر و شرک جهانی نابود و سیمای درخشان اسلام آشکار شد.

انتهای پیام/79010/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول