اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه یک فرمانده سپاه به برخی مسئولان در خصوص ولایت‌مداری

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: کسی به دنبال تخریب شخصیتی در این نظام نیست اما باید به برخی از مسئولان یادآور شد که جایگاهی که در آن قرار دارند متعلق به خودشان نیست بلکه به نظام و انقلاب اسلامی تعلق دارد.

توصیه یک فرمانده سپاه به برخی مسئولان در خصوص ولایت‌مداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش امروز در آئین افتتاح مستند داستانی «تاشکفتن» و در جمع خادمان راهیان نور استان قزوین با اشاره به نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: با همه سختی‌ها و مشکلات؛ برای استمرار حرکت راهیان نور تلاش می‌کنیم و نمی‌گذاریم به بهانه‌های کمبود اعتبار و دیگر مسائل و مشکلات راهیان نور تعطیل شود.

وی افزود: متأسفانه دغدغه برخی‌ها این شده که در فیس بوک فعالیت کنند و آن را افتخاری برای خود می‌دانند اما از بزرگ‌ترین افتخار که همان خدمت به شهداست غفلت دارند و برای بزرگترین حرکت فرهنگی کشور که ارزش‌های نظام و انقلاب را ترویج می‌دهد اهمیت ویژه‌ای قائل نیستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان گفت: در این دوران باید اعلمیت کلام مولایمان را به خوبی درک کنیم تا دچار انحراف و اشتباه نشویم.

وی افزود: برخی‌ها در داخل از کشور به خاطر همین عدم شناخت و درک نادرست کلام ولایت؛ متاسفانه در برهه‌هایی از زمان مواضعی را پیش گرفتند که خلاف منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین بود و معاندین نظام نیز از مواضع این خواص به نفع مقاصد سیاسی و گروهی خود سوء استفاده کردند و راه را برای دشمنان خارجی نیز باز کردند.

آبنوش گفت: کسی به دنبال تخریب شخصیتی در این نظام نیست اما باید به برخی از مسئولان یادآور شد که جایگاهی که در آن قرار دارند متعلق به خودشان نیست بلکه به نظام و انقلاب اسلامی تعلق دارد و نباید دستمایه دیگران برای منافع و مقاصد سیاسی شان قرار گیرد.

وی افزود: خادمان راهیان نور در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند و خدمت آنان به شهدا نزد خداوند پاداشی عظیم خواهد داشت.

انتهای پیام/2667/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول