اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن رسانه‌های بیگانه را بهت‌زده کرد

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه رسانه‌های بیگانه را به معنی واقعی دچار حیرت کرد.

راهپیمایی 22 بهمن رسانه‌های بیگانه را بهت‌زده کرد

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه مانند سنوات گذشته دشمنان نظام اسلامی را مایوس کرد و آنها را در حیرت عمیقی فرو برد.

وی با اشاره به اینکه برپایی تظاهرات به مناسبت‌های گوناگون تنها ابتکار کشور ما نیست، ادامه داد: ملل مناطق مختلف دنیا برای اعلام انزجار از سیاست‌های غلط مستکبران جهان و ابراز احساسات به خیابان‌ها آمده، شعارهای ملی و میهنی سر می‌دهند.

وی با اظهار به اینکه سیاست‌های کلی کشورمان توسط مقام معظم رهبری تبیین می‌شود، ادامه داد: حکومت‌های متجاوز، زورگو و خودخواه امروز به این نکته واقف شدند ملت ما همواره در راه پاسداشت خون شهداء تلاش خود را می‌کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حرکت‌هایی از این قبیل در لبیک‌گویی به ندای آزادی‌خواهان جهان ترتیب می‌یابد.مصلحت کشور ما و مصالح ملی بر اساس رهنمودهای رهبری تنظیم شده و راهپیمایی‌ها همواره مورد عنایت ایشان است.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول