اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ اردبیل

گزینه‌های روی میز آمریکا زیر پای مردم مشگین‌شهر له شد + تصاویر

با اجتماع گسترده راهپیمایان مشگین‌شهری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شعار «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» بار دیگر در کوچه و خیابان‌های شهر طنین‌انداز شد.

گزینه‌های روی میز آمریکا زیر پای مردم مشگین‌شهر له شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار فارس از اردبیل، مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی لحظاتی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر مشگین‌شهر برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه مشگین‌شهر از لحظات اولیه صبح با حضور در میدان آزادی این شهر مراسم بزرگداشت سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز شاهد بودیم که تمامی گزینه‌های روی میز آمریکا و سگ‌های جیره‌خوار آنان چگونه زیر پای مردم له شد.

ابوذر یزدان‌پناه ادامه داد: این روز بزرگ برای همیشه در دفتر تاریخ جهان ثبت شد و دشمنان ایران اسلامی بار دیگر فهمیدند که خوی استکباریشان در هیچ جای دنیا خریدار ندارد و آنان اکنون با این وضعیت محکوم به شکست و نیستی هستند.

به گزارش خبرنگار فارس در اردبیل، گرمی حضور محکم مردم، بوی خوش بهار آزادی را در هوای شهر شهیدپرور مشگین‌شهر ‌پراکند و مردم با حضور گرم و مشت‌های گره کرده و آهنین خود ثابت کردند انقلاب اسلامی ایران هیچ وقت فراموش نمی‌شود و به جهانیان یادآور شدند که انقلاب اسلامی تداومش را از حضور میلیونی مردمی می‌گیرد که در سخت‌ترین مقاطع حساس به فرمان رهبری وارد عرصه می‌شوند و خللی در اراده آهنین ایشان وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/62009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول