اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:

ماجراجویی آمریکا تمام منافعش را در جهان به آتش می‌کشد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: ملت ایران به آمریکا اعلام می‌کند در صورت ماجراجویی آمریکا، توان ایستادگی در مقابل دشمن را دارد و تمام منافع آمریکا در جهان به آتش کشیده می‌شود.

ماجراجویی آمریکا تمام منافعش را در جهان به آتش می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی شیرازی در جمع باشکوه و عظیم راهپیمایان 22 بهمن در کرمانشاه اظهار داشت: استقامت درسی است که امام راحل به ما یاد داد.

شیرازی اذعان کرد: 35 سال است ملت ایران استقامت را سرلوحه کار خود قرار داده و امروز در اروپا و آمریکا مردم به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با فرهنگ‌اش ماندنی و آمریکا رفتنی است، تصریح کرد: همان‌طور که بلوک شرق از هم پاشید، آمریکا نیز در سراشیبی سقوط قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس تاکید کرد: در این مسیر سختی‌ها و مشکلات وجود دارد، اما ملت ایران نشان داده با همه سختی‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: شاخص و اصول ملت ایران اصول امام (ره) است.

شیرازی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب هنر امام راحل را در این می‌دانستند که مواضع را آشکار اعلام می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس متذکر شد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آمده‌اند تا مواضع خود را اعلام کنند و اسلام در مقابل استکبار ایستاده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملت قدرتمندی است، افزود: آمریکا بداند با دلاری که مربوط به خود ملت است، ملت ایران را از راه به‌در نخواهد کرد.

شیرازی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی صاحب و ولی فقیه دارد و یک قدم از راه امام خمینی (ره) فاصله نگرفته و نخواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران تابع ولایت است، عنوان کرد: ملت ایران به آمریکا اعلام می‌کند در صورت ماجراجویی آمریکا، توان ایستادگی در مقابل دشمن را دارد و تمام منافع آمریکا در جهان به آتش کشیده می‌شود.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس، آن‌چه فرماندهان نظامی می‌گویند دروغ نیست و ملت ایران می‌داند موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

وی به جنگ تحمیلی که توسط مستکبران علیه ملت ایران به راه انداخته شد اشاره کرد و گفت: در آن‌زمان که موضوع هسته‌ای در میان نبود.

شیرازی تاکید کرد: آمریکا به حضور ملت ایران نگاه کند و بداند تا یک پاسدار ما زنده است، اجازه نمی‌دهد این کشور به زمان طاغوت و حکم‌رانی آمریکایی‌ها بازگردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: ملت ایران از تهدید و تحریم نمی‌ترسد و حتی اگر تهدید عملی شود، آماده دفاع از انقلاب و آرمان‌های خویش است.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، روحانیان و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد و مردم با حضور گسترده و باشکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان بدهند که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ملت فهیم و غیور ایران اسلامی با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده‌اند هر موقع نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقطع حساسی بوده، با جان و دل برای حمایت و دفاع از انقلاب و آرمان‌های خویش به‌میدان آمده‌اند.

جهانیان امروز می‌دانند اراده ملت ایران با هیچ حربه و ترفندی تزلزل پیدا نمی‌کند و ادعاهای پوچ و واهی مستکبران عالم نیز با پاسخ کوبنده ایرانیان مواجه می‌شود.

پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ملت ایران به‌مدد راهبری هوشمندانه و منحصر ‌به‌فرد حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله العالی) توانسته ‌رویکرد تمدنی خود را در آیینه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور برساند و بسترهای بازسازی تمدن اسلامی در تاریخ معاصر را فراهم آورد.

مردم بابصیرت و ولایت‌مدار کرمانشاه همگام با سایر مردم ایران اسلامی امروز بار دیگر در راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن‌شکن خود، ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با حضرت امام راحل‌ و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس و بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری صحنه‌هایی از دلدادگی، عشق و وحدت آفریدند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، روحانیان و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد و مردم با حضور گسترده و باشکوه خود امروز به صحنه آمدند تا نشان بدهند که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه از دو مسیر مسجد جامع شهر و سه‌راه 22 بهمن به سمت چهارراه بسیج آغاز شد و شرکت‌‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

گزارش‌های خبرنگاران فارس از شهرهای مختلف استان کرمانشاه نیز حاکی است مردم اعم از پیر و جوان در محل‌ها و مسیرهای تعیین شده تجمع و در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند.

‌انتهای پیام/2700/ق‌40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول