اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات در مراسم 22 بهمن مشهد:

‌حرکت در خط رهبری باعث پیروزی‌های ایران شده است

وزیر اطلاعات در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مشهد گفت: حرکت بی‌تنزل از خط رهبری از عواملی است که باعث پیروزی‌های ملت و نظام ما شده است.

‌حرکت در خط رهبری باعث پیروزی‌های ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن مشهد که در صحن جامع حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با بصیرت مردم و یاری الهی به پیروزی رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی(ره) در سال‌های 42 و 56 و در زمان یأس سیاست‌مداران دست به انقلاب زدند و قیام 42 به دلیل اینکه اهالی مبارز دچار سرخوردگی شدند به پیروزی نرسید اما در سال 56 با اینکه آمریکا، ایران را جزیره ثبات در منطقه می‌دانست با رهبری امام خمینی(ره) و راهکارهای ایشان انقلاب ما به پیروزی رسید.

علوی ادامه داد: حرکت امام راحل ما در چارچوب شرع و برای اسلام بود و در همان آغاز حرکت، بت‌شکنی خود را آغاز کردند.

علوی با بیان اینکه امروز 35 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: آمریکا برای به زانو درآوردن ملت و نظام ایران از ابتدای انقلاب تلاش کرده اما لحظه به لحظه پیشروی‌های انقلاب اسلامی در سطح دنیا بیشتر شده است.

وزیر اطلاعات در ادامه تصریح کرد: تحمیل کردن 8 سال جنگ برای به زانو درآوردن ملت ایران بوده که هیچ نتیجه‌ای برای دشمن نداشت و دشمن در هر توطئه‌‌ دیگری علیه ملت ایران مجبور به پشیمانی و شکست شده است.

علوی خاطرنشان کرد: جایگاه و قدرت رهبری عزت یک نفر نیست بلکه عزت همه مردم ایران و حتی عزت تمام ملت‌های به پا خاسته نیز است و به گفته رئیس‌جمهور در ایران یک پرچم افراشته شده و آن هم پرچم رهبری است و ما باید پیرو این پرچم حرکت کنیم.

وی ادامه داد: حرکت بی‌تنزل از خط رهبری از عواملی است که باعث پیروزی‌های ملت و نظام ما شده است.

علوی درخصوص وحدت مسلمانان اظهار کرد: امروز حفظ وحدت در جامعه اسلامی وظیفه ما بوده و هر حرکتی دانسته یا ندانسته که به وحدت جامعه آسیب برساند در جهت خلاف امت اسلامی محسوب می‌شود و باید از آن پرهیز شود.

انتهای پیام/‌2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول