اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور:

انقلاب ایران سرنوشت بشر را تعیین کرد

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه انقلاب ایران سرنوشت بشر را تعیین کرد، تصریح کرد: 1.5 میلیارد مسلمان جهان در حال خیزش‌های بزرگ اسلامی با تأسی به انقلاب هستند.

انقلاب ایران سرنوشت بشر را تعیین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم انقلابی شهرستان سنندج اظهار کرد: انقلاب ایران در تمام دنیا ریشه دوانده است.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ابتدا با یادآوری برخی سفرهای خود به کشورهای مختلف جهان از نفوذ انقلاب در چهار گوشه دنیا سخن گفت.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران سرنوشت بشر را تعیین کرد تصریح کرد: 1.5 میلیارد مسلمان جهان در حال خیزش‌های بزرگ اسلامی با تأسی به انقلاب هستند.

زمانی موج نخست بیداری اسلامی حاصل از انقلاب ایران را در کشورهای افغانستان و عراق و پس از سرنگونی طاغوت‌ها در این دو کشور، عنوان کرد.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: موج دوم بیداری اسلامی در 5 کشور جهان ثمره درخت انقلاب ما است و این ملت‌ها در حال پیشرفت برای تحقق جمهوری اسلامی هستند.

موج سوم بیداری اسلامی

وی از در پیش بودن موج سوم بیداری اسلامی در دنیا خبر داد و گفت: ده‌ها کشور در حال آماده شدن برای دهه‌های آینده هستند تا با بذری که امروز انقلاب ایران در آنجا پاشیده در سال‌های بعد به ثمر بنشیند.

زمانی با تأکید بر اینکه امروز جهان منتظر یک قیام است، خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه که زمانی بر همه کشورهای اسلامی مسلط بودند اکنون در حال نابودی هستند.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دنیای استکبار توطئه‌هایی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب تدارک دیده است گفت: سه خطر بزرگ ملت ما را تهدید می‌کند.

وی نخستین تهدید را فساد و ابتذال اخلاقی عنوان کرد و گفت: آمریکا در تلاش برای تزریق جریان‌های انحرافی چون ماهواره و مواد مخدر به داخل کشور ما است.

زمانی با تأکید بر لزوم مقابله با این فساد اخلاقی از سوی مردم، دومین تهدید را اختلاف و تفرقه در میان جامعه اسلامی دانست.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: این اختلاف ممکن است در ابعاد مختلف مذهبی، نژادی و در میان احزاب سیاسی به وجود بیاید.

وی اظهار کرد: ملت ایران باید این اعتقاد که وحدت رمز پیروزی بود را همچنان ادامه دهد تا این جریان نفاق را از بین ببرد.

زمانی خطر جریان تکفیری را سومین تهدیدی دانست که مرزهای کشور ما را نشانه گرفته است و افزود: این جریان با تمام قوا وارد میدان شده است.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به نفوذ این جریان در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان تصریح کرد: متأسفانه مقداری از این جریان نیز به کشور ما راه یافت.

وی با اشاره به شهادت ماموستا شیخ‌الاسلام و ملابرهان عالی به دست جریان‌های تکفیری گفت: ملت، فتنه این جریان تکفیری را کنار زد و اکنون باید همین رویه را دنبال کند.

زمانی در پایان با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم کردستان و سراسر ایران اظهار کرد: فریاد همه مردم کشور علیه استکبار بلند و طنین‌انداز شده است.

در پایان این مراسم، بیانیه راهپیمایان حاضر در سالروز پیروزی انقلاب قرائت و آدمک و پرچم رژیم صهیونیستی توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول