اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است

استاندار گلستان گفت: درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است.

درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو دوشنبه‌شب در جمع مردم گرگان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با یک ادبیات ویژه این انقلاب را نمایان کردند لذا همه باید برای درک این ادبیات دقیق شویم.

وی تصریح کرد: برخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را همانند طوفان، عده‎ای به مثابه سیل خروشان و برخی نیز به زلزله‎ای مهیب تشبیه کردند اما انقلاب اسلامی در ادبیات امام راحل این بود که «انقلاب ما انفجار نور بود».

پیام انقلاب اسلامی باید به صورت متداوم و مستمر در جریان باشد

استاندار گلستان با بیان اینکه همه باید نسبت به نورانیت انقلاب اسلامی دقت کنیم، افزود: دهه فجر از دیدگاه مقام معظم رهبری میثاق با ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی است لذا در این راستا باید اهداف تبیین و بازگو شوند.

صادقلو با اشاره به اینکه فلسفه و خاستگاه دهه فجر همان سوره قرآنی فجر است، یادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامی نماد شکست‎پذیری مدعیان شکست‎ناپذیر است و کسانی که ادعا می‎کردند هیچگاه شکست نمی‎خورند.

وی ادامه داد: در هر جای زمین که ناحقی اتفاق بیفتد نتیجه آن غرقاب و شکسته شدن است لذا امام به همه ما یادآوری کرد که پیام انقلاب اسلامی باید به صورت متداوم و مستمر در جریان باشد.

باید پیام دهه فجر را درک کنیم

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه ملت ایران مدعیان شکست‎ناپذیر را شکاند، گفت: ذوق دهه فجر 10 روز است اما باید تدبر کنیم که در این دهه چه مدیریتی خلق شد و چه اتفاق مردمی شکل گرفت چراکه همه این راهبردها نشان از یک کد تحقیقاتی می‎دهد.

صادقلو بیان داشت: اگر ما دچار غفلت از تشخیص نادرست در دهه فجر شویم و آنچه پیام و فلسفه آن است درک نکنیم غفلت‎های تاریخی ما را از اساس حقیقت فاصله می‎اندازد.

وی با اشاره به اینکه آهنین بودن از آهن داشتن بالاتر است، خاطرنشان کرد: قرآن در این راستا می‎فرماید 20 آهن می‎تواند 200 انسان آهن‎دار غیر آهنین را شکست دهد.

استاندار گلستان با بیان اینکه بصیرت، وحدت، معرفت، درک پیام امام و رهبری از مولفه‎های مهم و اساسی است، ابراز داشت: باید سیره صحیح دهه فجر را کشف و در این زمینه تحقیق کنیم.

صادقلو در پایان عنوان داشت: دهه فجر تحقق لیال‎عشری است که در قرآن نیز آمده و تداوم آن به عنوان یکی از ماموریت‎ها و مسئولیت‌های ما است.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول