اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بافت در مجلس:

قدرت نظامی آمریکا‌ در جنگ‌های ‌22 روزه مشخص شد

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌قدرت نظامی کشور آمریکا در جنگ‌های 33، ‌22 و هشت روزه لبنان به همگان نشان‌ داده شده است.

قدرت نظامی آمریکا‌ در جنگ‌های ‌22 روزه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز در جمع مردم ولایتمدار بافت و در مراسم راهپیمایی 22 بهمن  اظهار داشت:‌ 22 بهمن یکی از شیرین‌ترین خاطرات برای ملت ماست.

وی با بیان اینکه کشور ایران در جهان حامی مستضعفان است، افزود: گرداننده نبرد سوریه سرلشکر ایرانی ‌قاسم سلیمانی است.

منظری‌توکلی تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی قدرتمندترین فرد نظامی در خاورمیانه است که سوریه را به ثبات رسانده است.

وی با بیان اینکه سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: آمریکا حرف بیهوده و واهی زیاد می‌زند، قدرت نظامی کشور آمریکا در جنگ‌های 33‌، ‌22‌ و هشت روزه به همگان نشان‌ داده شده است.

منظری‌توکلی خاطر نشان کرد: این را بدانید اگر آمریکا ذره‌‌ای به کارساز شدن تحریم‌های تحمیلی به ایران امید داشت، هیچ‌گاه پای میز مذاکره نمی‌نشست.

وی اذعان داشت: چه کس و در کجای دنیا دیده است که آمریکا برای منافع دیگر کشوری مصالحه کند، آمریکا فقط به منافع خودش فکر می‌کند، راه و کلید حل مشکلات ما اقتصاد مقاومتی است.

منظری‌توکلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما گستره جهانی دارد، عنوان کرد: انقلاب ما با مقاومت به وجود آمده و با مقاومت در مقابل قدرت‌های مستکبر راه الهی خود را ادامه می‌دهد. 

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت، حضور مردم و ولایت‌فقیه سخت‌ترین راه‌ها را پیروزمندانه طی کرده است، کلید پیروزی وحدت و اطاعت مطلق از اوامر ولایت‌فقیه است.

منظری‌توکلی تصریح کرد: مردم شریف بافت این را بدانید که نوکری شما افتخار ماست، ‌راه رسیدن به توسعه واقعی اقتصاد مقاومتی است و‌ در شهرستان بافت نیز باید اقتصاد مقاومتی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح‌های بزرگ در یک شهرستان زمان می‌خواهد، بیان داشت: اقدامات خوبی در حال انجام است که سه تا چهار سال به طول می‌انجامد، گرفتاری و مشکل امروز بیکاری جوانان است که به لطف خدا رفع می‌شود.

منظری‌توکلی با بیان اینکه وحدت از واجبات رفتن به سوی پیشرفت همه جانبه است، خاطر نشان کرد: وحدت به معنای یک نظر و عقیده بودن نیست، بلکه به معنای تحمل یکدیگر و احترام به نظر متقابل است.

وی اذعان داشت: پیامبر اسلام (ص) کارهای مهم را به جوانان واگذار می‌کردند و جوانان نیز به نیکی از این امور بر می‌آمدند، ما نیز باید از جوانان استفاده کنیم. 

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول