اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک:

حضور در راهپیمایی یک وظیفه بزرگ انقلابی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه و نمایش بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حضور در راهپیمایی یک وظیفه بزرگ انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی صبح امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی توانست از نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و این ایام یادآور بزرگترین تحول تاریخی کشور است که باعث تثبیت انقلاب اسلامی در ایران شد و به برکت خون پاک شهیدان روز به روز پر رنگ تر و قوی تر شده است.

وی افزود: دهه فجر گرامیداشت رشادت‌های مردان و زنان ایثارگری است که برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همانند خورشید درخشنده‌ای تابیده و جای جای ایران اسلامی را با خون سرخ خویش نورانی کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش بستک حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در این برنامه‌ها را باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مهم ارزیابی کرد و در این میان نقش سازنده اصحاب رسانه در پوشش خبری برنامه‌ها را با اهمیت دانست.

توکلی با بیان اینکه دانش‌آموزان در دوران انقلاب و بعد از آن برای تداوم و حفظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته‌اند، اضافه کرد: در 35 سالی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد بیشترین قشر حاضر در راهپیمایی‌ها به ویژه 22 بهمن‌ماه را دانش‌آموزان تشکیل دادند و این نشان از تأثیرگذاری و نقش مهم این قشر در رویدادهای ملی کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به بصیرت و موقع شناسی فرهنگیان و دانش آموزان افزود: دانش آموزان و فرهنگیان فهیم و با بصیرت این شهرستان همگام با اقشار مختلف مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزودند و امید باطل دشمنان را نقش بر آب کردند.

توکلی حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را یک وظیفه و نمایش بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این فرهنگیان هستند که می‌توانند با روشنگری و فرهنگ سازی زمینه‌ساز حضور پرشورتر مردم باشند.

وی در پایان این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان بستک، ائمه جمعه شهرستان، رؤسای ادارات، شوراها، دهیاران، اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد، 22 بهمن ماه را نمایش عظمت مردم ایران در تمام نقاط ایران اسلامی و حضور در حماسه بزرگ انقلاب دانست و اضافه کرد: اجرای سرود همسرایان فجر توسط دانش آموزان این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یکی از زینت بخش‌ترین برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/88006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول