اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دشمنان امروز تسلیم عزت مردم ایران هستند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان انقلاب امروز تسلیم اقتدار، عزت و عظمت ملت کشورمان هستند.

دشمنان امروز تسلیم عزت مردم ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابد فتاحی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی پرشور، اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا بر پوچ و پوشالی بودن ادعای خود اعتراف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب امروز تسلیم اقتدار، عزت و عظمت ملت کشورمان می‌شوند، ادامه داد: در این روز تاریخی آمریکا و رژیم صهیونیستی متکلم وحده نبوده و همه صداها و فریادها از ایران برمی‌خیزد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه ملت ما هیچ‌گاه با زیر پا گذاشتن عزت نفس خود شکسته شدن تحریم‌های اقتصادی را نخواسته‌اند، ادامه داد: ملت ما ید واحد و سیل خروشان است که اراده کند همه علوم را در مسیر حق و با روش الهی به دست می‌آورد.

فتاحی با اظهار به اینکه بانگ الله اکبر جوانان ایران اسلامی لرزه بر اندام استعمار پیر انداخته است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب محو غیرت، اتحاد و همدلی ملت ما هستند.

انتهای پیام/61002/س10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول