اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

۳۵ سال عزت ایران و تحقیر استکبار/۴۵

عارف: دولت انتقادهای سازنده را بپذیرد/ امید به حل کدورت‌ها با حضور اصلاح‌طلبان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم این حضور اصلاح‌طلبان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به حل تمامی مشکلات کشور چه داخلی و چه خارجی بیانجامد.

عارف: دولت انتقادهای سازنده را بپذیرد/ امید به حل کدورت‌ها با حضور اصلاح‌طلبان

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به گزینه‌هایی که مقامات آمریکایی از آن صحبت می‌کنند گزینه‌های ما نیز که مردم هستند، در صحنه حاضرند چرا که پشتوانه هر نظامی مردم بوده و این حضور مردم در صحنه دست برتر نظام ماست.

وی در واکنش به حضور پرشور اصلاح‌طلبان در راهپیمایی امسال 22 بهمن، گفت: اصلاح طلبان همیشه در صحنه حاضر بودند و در آینده هم قطعا حضور خواهند داشت. طبیعی است در یک زمانی مردم به اصلاحات رای می‌دهند و در زمانی دیگر به گروهی دیگر اما همیشه جریان‌های انقلابی در صحنه حاضر بودند.

عارف در پاسخ به این سؤال که آیا این حضور اصلاح‌طلبان می‌تواند به حل کدورت‌ها بیانجامد،‌گفت: این حضور می‌تواند به حل تمامی مشکلات ما چه داخلی وچه خارجی بیانجامد.

وی در خصوص تشکیل حزب گفت: در حال بررسی تشکیل حزب هستیم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. همچنین تقاضای صدور مجوز برای انتشار روزنامه به وزارت ارشاد داده‌ایم که هنوز منتظر مجوز آن هستیم.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی طبق بیانات مقام معظم رهبری منتقدان باید رعایت شرایط را بکنند و البته نباید دست از انتقاد بکشند و دولت نیز باید انتقاد سازنده را بپذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول