اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

۳۵ سال عزت ایران و تحقیر استکبار/24

تصویر فرماندهان نیروهای مسلح روی دست راهپیمایان/ پیام نظامی به مقامات کاخ سفید

راهپیمایان تهرانی با حمل پلاکاردی که بر روی آن تصاویر فرماندهان نیروهای مسلح درج شده بود، بر گزینه های نظامی ایران در مقابله با تهدیدات آمریکا تاکید کردند.

تصویر فرماندهان نیروهای مسلح روی دست راهپیمایان/ پیام نظامی به مقامات کاخ سفید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.

راهپیمایان تهرانی در حالی که پرچم‌های 3 رنگ کشورمان و همچنین تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست دارند به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.

راهپیمایان تهرانی همچنین پلاکاردهایی را حمل می‌کنند که بر روی آن در پاسخ به اظهارات جان کری و وندی شرمن از مقامات آمریکایی نوشته شده است «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم».

بر اساس این گزارش راهپیمایانی که در حال حرکت از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی بودند، پلاکاردهایی در دست داشتند که ضمن درج تصاویر فرماندهان نیروهای مسلح از جمله سرلشکر سید حسن فیروزابادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، نوشته شده بود: «آقای کری! ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول