اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و انسجام خود را به جهانیان به ویژه دشمنان نشان می‌دهند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار خود را به دشمنان نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نماد ایمان، استقلال و عزت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در فکر توطئه‌چینی برای کشورمان هستند، تصریح کرد: حضور مردم در همه صحنه‌های مختلف کشورمان ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در طول 35 سال گذشته نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، افزود: مردم در مقابل مشکلات و تحریم‌های موجود در کشورمان با صلابت ایستادگی می‌کنند.

نجفی با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در بین نظام جمهوری اسلامی تفرقه ایجاد کنند، بیان داشت: دشمنان تلاش می‌کنند ملت ایران را از نظام جدا کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان متوجه این مسئله نیستند که نظام جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران در مقابل طاغوت قیام کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان در خیال خود تصور می‌کنند که می‌توانند در بین ملت ایران تفرقه ایجاد کنند، ادامه داد: مردم برای پیروزی انقلاب زحمات بسیاری متحمل شدند و و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم انقلاب کردند.

وی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال اشاره کرد و متذکر شد: ملت ایران همانند سال‌های گذشته با شکوه و عظمت خاصی در راهپیمایی شرکت کردند.

نجفی با بیان اینکه ملت ایران با هوشیاری و با درک سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند، اذعان داشت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و انسجام خود را به جهانیان به ویژه دشمنان نشان می‌دهند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول