اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/گلستان

22 بهمن صحنه غرور ملی است

امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند می‎شود گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان در روز 22 بهمن آماده ثبت صحنه غرور ملی هستند.

22 بهمن صحنه غرور ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم گلستان امسال با شکوه بیشتری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هر کوی و برزن به خیابان‎ها خواهند آمد و صحنه غرور ملی را در 22 بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

امروز در سی و پنجمین پیروزی شکوهمندانه ایران اسلامی همه می‎آیند تا ایستادگی خود را در راه انقلاب اثبات کنند، می‎آیند تا با آرمان‎های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب میثاق تازه کنند.

مردم با این ندا در یوم‎الله 22 بهمن در صحنه حضور پیدا می‎کنند؛ اگر هدف از تحریم دوری مردم از یکدیگر است برای گسستن تحریم‎ها می‎آییم و برای برچیدن گزینه‎های روی میز حریف به صحنه می‎آییم؛ می‎آییم که بگوییم وقتی با هم باشیم جایی برای گزینه‎های روی میز دشمن نیست.

ملت ایران برای ناامید کردن بداندیشان می‎آید، مردم برای تداوم عزت و استقلال به صحنه می‎آیند تا بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به تبعیت از مقام معظم رهبری نشان دهند.

امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند می‎شود گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان برای اقتدار بیشتر ایران سربلند در جشن ملی انقلاب شرکت می‌کنند.

علما و روحانیون گلستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند همپای ملت در مراسم این روز الهی حضور خواهند یافت.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: تاثیر و برندگی این سلاح یعنی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حتی از توپ، تانک، مسلسل و هواپیمای جنگی بیشتر است.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی ابراز امیدواری کرد قطعا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از سال‎های گذشته باشکوهتر و پررنگ‎تر خواهد بود.

مسئول حوزه علمیه رضویه از مردم گلستان خواست تا در این راهپیمایی همچون گذشته خوش بدرخشند و گفت: هر کس به هر شکلی که می‎تواند در این اجتماع حضور برساند.

آیت‎الله محمدرضا میبدی افزود: حضور مردم در یوم‎الله 22 بهمن این پیام را به مردم دنیا خواهد رساند همانطوری که انقلاب کردیم برای انقلاب پایدار و مقاوم هستیم و به هیچ قیمتی دست از این انقلاب نخواهیم کشید.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان گفت: حضور باعظمت مردم در این راهپیمایی موقعیت دولتمردان را در برخورد با اجانب و استکبار قوی‌تر می‌کند.

سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی بیان داشت: انشاءالله آحاد ملت با آگاهی در 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

استاندار گلستان گفت: ملتی که انقلاب کردند و حقوقی را احیا کردند به همین خاطر است که دشمن نسبت به آنها احساس ترس دارد و یک ندای تحریم را سر می‌دهد.

حسن صادقلو تصریح کرد: حضور این ملت در راهپیمایی 22 بهمن همانند سال 57 تجدید شکاندن این نوع نداهای استکباری است.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول