اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ اصفهان

اصفهانی‌ها برگ زرینی بر تارک پایمردی‌های مردم این سرزمین آفریدند

اصفهان که حماسه‌های جاودانش بر سر زبان‌های جهانیان است، بار دیگر در صدر قافله بصیرت‌مداران قرار گرفت و برگ زرین دیگری بر تارک پایمردی‌های دلاور مردان و شیر زنان این سرزمین آفرید.

اصفهانی‌ها برگ زرینی بر تارک پایمردی‌های مردم این سرزمین آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همه آمده‌اند، اگر چه هوا سرد است، حرارت حضور پر صلابت مردم، عطر بهار آزادی را در هوای شهر شهیدان می‌پراکند، مردم با حضور خود ثابت کردند انقلاب دچار سالخوردگی و فراموشی تاریخی نمی‌شود و به جهانیان یادآور شدند که انقلاب اسلامی تداومش را از حضور میلیونی مردمی می‌گیرد که در سخت‌ترین مقاطع حساس به فرمان ولایت به میدان می‌آیند و خللی در اراده آهنین ایشان وارد نمی‌شود.

مردمی که با عزم پولادین خود درصدد اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت موعود هستند و در ایجاد زمینه فراگیری بیداری اسلامی تا پای جان مدافع آرمان‌ها و هم صدای ملت‌های مظلوم هستند.

اصفهانی‌ها در 22 بهمن با 23 هزار شهید سرافرازشان تجدید میثاق کردند و بار دیگر نشان دادند که تداوم راه  خرازی‌ها و همت‌ها ریشه در اعماق قلب آنها دارد و عشق به ولایت در تک تک سلول‌هایشان نهفته است.

پیرزنی 82 ساله را دیدم که ویلچرش را با عکس آقا و پرچم ایران آذین بسته بود و آرام به سمت میدان امام (ره) در حرکت بود، می‌گفت؛ «تا زنده‌ام می‌آیم حتی اگر روی تخت بیمارستان باشم می‌گفت: «اگر دشمن دست درازی کند چادر به کمر می‌بندم و خود به رزم می‌روم ،47 فرزند و نوه و نتیجه‌ام همه فدایی انقلاب و رهبراند».

جانبازی که دو پایش را از دست داده، در حالی که دیدگانش پر از اشک بود می‌گفت: «چه خیال کرده‌اند روزی پاهایم را فدای انقلاب کردم و امروز اگر قرار باشد با همین پاهای قلم شده‌ام، روبروی دشمنان نظام می‌ایستم و ثابت می‌کنم با چه کسانی طرف هستند، بچه رزمنده‌ها اجازه نخواهند داد، یک سانتی متر از اهداف نظام کج روی و عقب گرد شود، اصفهانی‌هایی که جنگ را اداره می‌کردند اجازه نمی‌دهند به اهداف انقلاب دست درازی شود».

اصفهان که حماسه‌های جاودانش بر سر زبان‌های جهانیان است، بار دیگر در صدر قافله بصیرت‌مداران قرار گرفت و برگ زرین دیگری بر تارک پایمردی‌های دلاورمردان و شیرزنان این سرزمین آفرید.

انتهای پیام/2301/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول