اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/خراسان‌جنوبی

برپایی راهپیمایی 22 بهمن در 50 روستای بیرجند

برای نخستین‌بار و همزمان با سالروز جشن پیروزی انقلاب راهپیمایی 22 بهمن در 50 روستای بیرجند برگزار شد.

برپایی راهپیمایی 22 بهمن در 50 روستای بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بخشدار مرکزی بیرجند صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در بخش مرکزی بیرجند اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی منافع دشمنان در داخل و منطقه به خطر افتاده است.

علیرضا جعفری با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی به ثمر نشست و با اراده مردم و وحدت جمعی شکل گرفت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که پایدار، استوار و باصلابت باقی‌‌مانده، اما دشمنان ملت ایران هنوز هم از گذشته درس نگرفته‌اند.

بخشدار مرکزی بیرجند افزود: هر ساله دنیا حضور تک، تک ما را در راهپیمایی 22 بهمن به نظاره می‌نشیند که به همین سبب نیز براساس وظیفه دینی، ملی و انقلابی در این راهپیمایی به طور منسجم و در صفوف به‌ هم پیوسته شرکت کنیم.

جعفری با بیان این‌که هزاران شهید برای به دست آوردن این انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند، اذعان داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ادای دین به خون شهیدان و قدردانی از نعمت انقلاب است که این امر یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم، فساد و همچنین طلوع نور، آزادی و عدالت است.

وی ادامه داد: امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر سیل خروشان ملت مسلمان ایران در لبیک به ندای رهبر انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی بر می‌خیزد و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش می‌گذارد.

بخشدار مرکزی بیرجند از عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار روستاهای بخش مرکزی دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول