اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:

دانشگاه آزاد اسلامی همواره در خط منویات مقام معظم رهبری می‌ماند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در برهه‌های مختلف نظام همواره در خط آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده و باقی می‌ماند.

دانشگاه آزاد اسلامی همواره در خط منویات مقام معظم رهبری می‌ماند

شهریار عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: توجه به علم یکی از مولفه‌های اساسی در توسعه کشورهاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: قطعاً در جامعه امروز کشورهایی موفق هستند که دارای پتانسیل و رشد علمی بهتری باشند.

وی ادامه داد: وظیفه دانشگاه‌ها تربیت افراد متخصص و متعهد برای کمک به توسعه کشور بوده و یکی از این مراکز علمی کشور دانشگاه آزاد اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: دانشگاه آزاد در سال 61 با پیشنهاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و کمک مالی و معنوی حضرت امام (ره) و پشتوانه مقام معظم رهبری تاسیس شد.

عباسی تصریح کرد: دانشگاه آزاد امروز به عنوان درخت تنومندی و به عنوان یکی از بازوان علمی کشور در حال انجام وظیفه و تعلیم و تربیت همراه با تدین و ایمان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و بزرگترین خدمت به طالبان علم و دانش را در سراسر کشور فراهم کرده است.

وی ادامه داد: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار قابل توجه است و امروز این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه خاورمیانه شناخته شده است.

این مسئول اضافه کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در برهه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در خط آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بوده و باقی می‌ماند.

انتهای پیام/2246/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول