اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

دانشگاه‌ها مقر مبارزه با جنگ نرم هستند

سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشگاه‌ها مقر مبارزه با جنگ نرم هستند.

دانشگاه‌ها مقر مبارزه با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید جواد واثقی امشب در مراسم معارفه خود در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و درود بر روح خیر بزرگ نوشیروانی، اظهار داشت: مهم‌ترین محور اصلی برنامه‌های ما رسیدن به اهداف شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که با ریختن خون زیادی شکل گرفت پس باید از آن محافظت شود.

وی با بیان اینکه امروز سنگر اصلی دانشگاه‌ها هستند، گفت: اگر قرار است انقلاب بماند باید این سنگر حفظ شود، همانگونه که سنگر جبهه‌ها در میادین حفظ شد.

واثقی، رمز موفقیت را پایبندی به اخلاق و آموزه‌های دینی دانست و افزود: دانشگاه باید ارتباط سازنده‌ای با جامعه داشته باشد و نسبت به مشکلات ملی، محلی، منطقه‌ای بی‌تفاوت نباشد و در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه شهری که دانشگاه دارد نباید مشکل زباله داشته باشد، بیان داشت: دانشگاه باید حلقه پیوسته آموزش، پژوهش، فناوری و کارآفرینی را تکمیل کند و نباید در هیچ یک از حلقه‌ها متوقف شود.

وی، رسیدن به این موفقیت را برنامه‌ریزی درست برشمرد و گفت: با روزمرگی نمی‌توان این برنامه‌ها را اجرایی کرد لذا در این راستا برنامه راهبردی به وزارت علوم معرفی کردم تا به کمک همه همکاران با حفظ آرمان‌ها به آن راهبرد دست یابیم و ارزیابی لازم را انجام دهیم.

واثقی با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان روح حاکم بر همه برنامه‌ها خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی اجرایی شدن برنامه‌ها، نیروی انسانی است که باید کارآمد باشد، کارآمدی یعنی عزت آن افزایش یابد، چراکه انقلاب به دلیل عزت و کرامت شکل گرفت، بنابراین در این راستا حفظ عزت و کرامت افراد سبب افزایش راندمان پیشرفت می‌شود.

انتهای پیام/86010/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول