اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

۳۵ سال عزت ایران و تحقیر استکبار/۶

صادقی: شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکارآمدی «همه گزینه‌های» آمریکا را ثابت می‌کند

نماینده مردم شیراز در مجلس پیامد برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را ناکارآمد نشان دادن «همه گزینه‌های» آمریکا در برابر وفاداری مردم به نظام و انقلاب عنوان کرد.

صادقی: شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکارآمدی «همه گزینه‌های» آمریکا را ثابت می‌کند

ضرغام صادقی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به‌مناسبت فرارسیدن سی‌و‌پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:‌ این انقلاب با تکیه بر سه عنصر مکتب، امام و امت به پیروزی رسیده است،‌ لذا دشمن،‌ همه برنامه‌‌های خود را با هدف ضربه زدن به این سه عنصر طرح ریزی می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی مردم شیراز برای گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن به تأسی از مردم سایر شهرهای کشورمان تصریح کرد:‌ ملت ایران فردا نشان خواهند داد که در حمایت از انقلاب اسلامی هنوز بر مشی قبلی استوارند و در راهپیمایی باشکوه خود که تجدید میثاق با امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است عزم قاطع خویش را برای تداوم انقلاب نشان می‌دهند.

صادقی حکومت جمهوری اسلامی را برگرفته از دین ذکر کرد و گفت:‌ مردم با امام امت،‌ میثاق بسته‌اند که تا جمهوری اسلامی را به حکومت امام زمان(عج) ملحق کنند،‌ لذا در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

وی پیامد دیگر حضور همیشگی مردم را ناتوان و بی‌تأثیر نشان دادن «همه گزینه‌های» آمریکا در برابر وفاداری مردم به نظام و انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد:‌ به‌ویژه در این شرایط که دشمن عزم به زانو در آوردن ملت ایران را دارد،‌ مردم به آن‌ها نشان خواهند داد که پشتیبان دائمی انقلاب اسلامی هستند و از آرمان‌هایشان غفلت نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول