اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

35 سال عزت ایران و تحقیر استکبار/ 35

آبخضر: حضور حماسی امروز مردم پاسخی قاطع به یاوه‌‌گویی‌های آمریکاست

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: حضور حماسی ملت ایران امروز پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی است.

آبخضر: حضور حماسی امروز مردم پاسخی قاطع به یاوه‌‌گویی‌های آمریکاست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تجربه طولانی که در سال‌های گذشته داریم ملت ایران خیلی زودتر در مراسم امروز حضور یافته‌اند و جمعیت زیادی به سمت میدان آزادی در حرکت است.

وی یادآور شد: میهمانان خارجی از کشورهای مختلف بولیوی، مسلمانان آمریکا، عراق، لبنان، هند، بحرین،‌ مصر و بسیاری از کشورهای دیگر در این مراسم حضور یافته‌اند.

آبخضر خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم از سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان استفاده می‌کنیم؛ مسئله اصلی در این راهپیمایی حضور خوب مردم به ویژه جوانان و نسل سومی‌هاست.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: زن و مرد و پیر وجوان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها همچون جان کری و وندی شرمن که بیشرمانه و به صورت سخیف ملت ایران را تهدید کرده‌اند و باز هم آن حرف مسخره‌ گزینه‌های روی میز را به رخ ملت ایران کشیده‌اند، با حضور حماسی خود پاسخ گزینه‌های روی میز آنها را می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول