اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد برکت:

بنیاد برکت خسارات واحدهای آسیب دیده شمال از برف را جبران می‌کند

معاون نظارت، برنامه ریزی و توسعه بازار بنیاد برکت و بیمه برکت گفت: خسارات واحدهای آسیب دیده روستایی و شهری شمال از برف اخیر که زیر پوشش بیمه بنیاد برکت باشند، جبران می‌شود.

بنیاد برکت خسارات واحدهای آسیب دیده شمال از برف را جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد دولت‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار کرد: بنیاد برکت یکی از مجموعه‌های اقتصادی است که زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) فعالیت دارد که هدف این بنیاد توانمند سازی مناطق محروم به ویژه روستاهای محروم است.

وی بیان داشت:هشت سال است که این بنیاد راه اندازی شده است و گام‌های ارزنده‌ای در راستای نیل به اهداف این مجموعه برداشته شده است.

دولت آبادی تاکید کرد: بنیاد برکت همچنین طرح‌های زیادی در بخش‌های زیر بنایی، عمرانی، اقتصادی و صنعتی را در استان‌های کشور به ویژه خراسان شمالی به اجرا در آورده است.

وی ساخت مدارس متعدد در سطح خراسان شمالی را از اقدامات بنیاد برکت در استان برشمرد و گفت: این رویکرد بنیاد برای توسعه مناطق محروم همچنان تداوم خواهد داشت.

معاون نظارت، برنامه ریزی و توسعه بازار بنیاد برکت و بیمه برکت همچنین با برشمردن اهمیت بیمه در شرایط کنونی گفت: امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که شاهد حوادث مختلف طبیعی هستیم.

وی با برشمردن خسارت‌هایی که به واحدهای مسکونی شمال کشور به ویژه خانه‌های روستایی که از بارش برف وارد شد ادامه داد: این شرکت تمامی خسارت‌های وارد به آن دسته از صاحبان منازل و واحدها که اقدام به بیمه نمودن واحد خود در بیمه برکت کرده‌اند، مبادرت می‌کند.

دولت آبادی با تاکید بر اینکه سایر شرکت‌های بیمه‌ای چندان رغبتی برای ورود به روستائیان نداشته‌اند ادامه داد: به همین منظور این بنیاد از سال گذشته با هدف کمک به ساکنان در روستاها برای بیمه نمودن واحدهای خود در مقابله با حوادث ورود کرده است و هدف آن هم از اجرای این طرح، صرفاً کمک به مردم آسیب دیده و جبران خسارات‌ها است.

وی گفت: طرح بیمه بنیاد برکت فارغ از منافع مادی و تنها برای کمک به روستائیان که در مقابل حوادث آسیب پذیر هستند، به اجرا در آمده است.

دولت آبادی با تشریح بیمه‌های بنیاد برکت اضافه کرد: بیمه نامه‌های این بنیاد هم برای حوادث و بلایای طبیعی بوده و هم برای رفاه عمومی روستائیان به  عنوان یک قشر زحمت کش و مولد تعریف شده است.

به گزارش فارس، بنیاد ﻋﺎم اﻟﻤﻨﻔﻌﻪ برکت برای ایجاد ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی اﻗﺘﺼﺎدی و روحیه کار آﻓﺮینی درﻣﻨﺎﻃﻖ کمتر ﺗﻮﺳﻌﻪ یافته و ﻣﺤﺮوم کشور براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎیت ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) از سال 86 شکل گرفت.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول