اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه یوم‌الله 22 بهمن

محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل اعمال می‌شود

در آستانه حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پلیس راهور اردبیل محدودیت‌های ترافیکی را در اردبیل اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل، رئیس پلیس راهور استان اردبیل اظهار داشت: از ساعت 24 امشب محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی اردبیل به ویژه خیابان امام خمینی (ره) این شهر اعمال می‌شود و با هرگونه پارک خودرو برخورد و به پارکینگ منتقل می‌شود.

علی مریخی تصریح کرد: پلیس راهور از ساعت هشت صبح فردا نیز مقررات خاص در مسیرهای راهپیمایی اردبیل به ویژه از ایستگاه سرعین تا میدان امام حسین (ع) اردبیل اعمال کرده و از تردد خودروها و وسایط نقلیه جلوگیری می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر مسیر اصلی، خیابان‌ها و معابر منتهی به این محدوده نیز با ممنوعیت ورود و تردد روبه‌رو می‌شود و افرادی که به قوانین احترام نگذارند با برخورد پلیس روبه‌رو می‌شوند.

مریخی اضافه کرد: بعد از پایان راهپیمایی مسیرهای یاد شده برای تردد هموطنانمان آزاد است و می‌توانند در مسیرهای یاد شده تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما با نزدیک شدن یوم‌الله 22 بهمن مسیر راهپیمایی در اردبیل و سایر شهرها نیز اعلام شد.

براساس اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل راهپیمایی در 23 شهر استان اردبیل فردا از ساعت 10 صبح آغاز شده و این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن، سر دادن شعارهای انقلابی، برنامه‌های متنوع فرهنگی،‌ هنری، سخنرانی و قرائت بیانیه و قطعنامه پایانی انجام می‌شود که هموطنان می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور گفت: راهپیمایی در شهر اردبیل از ساعت 10 صبح و برای آقایان از ایستگاه سرعین و برای بانوان از میدان شریعتی به سمت میدان مصلی در نظر گرفته شده تا در این محل تجمع پیدا کرده و با برنامه‌های متنوع حال و هوایی شاد و مسرور پیدا کنند.

وی افزود: در سایر شهرهای استان اردبیل نیز راهپیمایی از ساعت 10 صبح از جلوی مساجد جامع، میادین اصلی و یا فرمانداری‌ها آغاز شده و به سمت محل تجمع است تا مراسم فردا با شور و حالی خاص و حماسه‌ای تاریخی برگزار شده و هموطنان بار دیگر عزم و اراده خود را نشان دهند.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول