اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

9 کاروان «جهاد فجر» عازم مناطق محروم اردبیل شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر 9 کاروان «جهاد فجر» به مناطق محروم استان اردبیل اعزام شدند تا به بیش از یک‌هزار نفر خدمات رایگان ارائه کنند.

9 کاروان «جهاد فجر» عازم مناطق محروم اردبیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز به منظور عزیمت دهمین کاروان نیکوکاری و سلامت جهاد فجر در اردبیل برگزار شد، بهرام غیبی اظهار داشت: هدف از برگزاری این طرح عام‌المنفعه و بشردوستانه خدمات‌رسانی به روستاییان محروم و دورافتاده است تا از نعمات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: این دهمین کاروان نیکوکاری و سلامت است که به میمنت دهه فجر به روستاهای محروم استان اعزام شده و اعضای اکیپ قادر به ارائه خدمات در بخش‌های مختلف هستند.

غیبی خاطرنشان کرد: طرح اعزام کاروان نیکوکاری و سلامت از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، مامایی، پرستاری، تغذیه و آموزش روستاییان در مورد امداد و کمک‌های اولیه است که با استقبال عمومی روبه‌رو شده است.

این مسئول اضافه کرد: اعضای این کاروان به 95 نفر معاینه، ویزیت و داروی رایگان پزشکی، 43 نفر خدمات مامایی، 200 نفر تست قند خون و بیش از 150 نفر آموزش امداد و کمک‌های اولیه ارائه کردند.

وی در ادامه بیان کرد: توسط این کاروان بیش از 180 بسته غذایی و بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، صابون و دستمال کاغذی در بین اهالی روستا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یادآور شد:‌ در این طرح علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و حمایتی، مسابقات نقاشی و ورزشی در بین دانش‌آموزان مدارس روستا برگزار و به برندگان این مسابقات جوایزی اهدا شد.

غیبی ادامه داد: در این ایام 9 کاروان جهاد فجر به مناطق محروم شهرستان‌های استان اعزام شده و به بیش از هزار نفر خدمات معاینه رایگان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم سرپرست فرمانداری اردبیل نیز در سخنانی گفت: کاروان نیکوکاری و سلامت این شهرستان شامل روحانی، پزشک، پرستار، ماما، دارویار، مربیان امداد و کمک‌های اولیه و اعضای گروه مشارکت داوطلبان با هدف ارائه خدمات به مردم محروم روستاهای منطقه است.

جواد زنجانی هدف از اجرای این طرح را محرومیت‌زدایی در مناطق محروم بیان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر با داشتن نیروهای مردمی یکی از سازمان‌های توانمند در زمان حوادث غیرمترقبه و بحرانی است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم تلاش می‌کند تا با گسترش روابط با کشورهای مختلف دنیا روح آزادیخواهی، احترام به انسان‌ها و تعامل به همه ملت‌ها و سران دنیا را نشان دهد.

انتهای پیام/62007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول