اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع)

کاروان مهر تندرستی در کرمانشاه به مناطق محروم اعزام شد

کاروان مهر تندرستی در کرمانشاه امروز به ‌مناسبت میلاد با سعادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) و میلاد مسعود عالم آل محمد امام جعفر صادق (ع) به سراسر استان اعزام شد.

کاروان مهر تندرستی در کرمانشاه به مناطق محروم اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کاروان مهر تندرستی به‌ همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز به ‌مناسبت میلاد با سعادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) و میلاد مسعود عالم آل محمد امام جعفر صادق (ع) به سراسر استان اعزام شد.

22 اکیپ پزشکی شامل پزشک متخصص و عمومی با همراه داشتن تجهیزات لازم درمانی و دارو در مناطق محروم و فقیرنشین استان کرمانشاه مستقر می‌شوند و به مداوای مردم این مناطق می‌پردازند.

مراجعه‌کنندگان به ‌صورت رایگان ویزیت و درمان شده و در صورت تشخیص پزشک به بیمارستان معرفی می‌شوند تا اقدامات لازم پزشکی ادامه یابد.

این طرح به ‌صورت آزمایشی به اجرا درآمده و مسئولان مربوطه با بررسی بیشتر به ‌دنبال استقرار بیمارستان صحرایی در برخی نقاط استان کرمانشاه هستند.

گفتنی است، کاروان مهر تندرستی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از محل درآمد موقوفه کرکوکی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شده‌ است.

انتهای پیام/2700/ق10/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول