اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر قابل قیاس با قبل از انقلاب و دوران ستمشاهی نیست.

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز کارکنان شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران عطیه الهی بود که به ملت ایران در قبال عزت و شرافت‌خواهی نصیب شد و این انقلاب دستاوردهایی دارد که از احصا و نام بردن نامتناهی است و باید به شکوه معنوی آن اعتراف کرد.

وی ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از این دستاوردها گازرسانی به مناطق مختلف اعم از شهری و روستایی است در حالی که پیش از انقلاب اسلامی تنها تعداد محدودی از شهرها و جمعیت خانوار کم از این نعمت بهره‌مند بودند در حالی که تنها در استان اردبیل صد درصد جمعیت شهری و حدود 50 درصد از جمعیت روستایی از این نعمت بهره‌مند هستند.

خدایی یکی از ظرفیت‌های عظیم انقلاب اسلامی را ظرفیت توجه به نیازمندی مردم و هدایتگری‌های واقعی آنها در مسیر پیشرفت‌ها و آبادانی‌های روزافزون اعلام کرد و افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران امروز به یک ظرفیت بی‌بدیل در عرصه جهانی و بین‌المللی تبدیل شده که همه آنها نمود و نشانی از قابلیت این نهضت عظیم دارد.

این مسئول هدف از برگزاری این مراسم را تقویت انگیزه و ارتقا روحیه فرزندان و کارکنان و تشویق آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وی پیشرفت، آبادانی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اعلام و ادامه این روند را در گرو سعی و تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌ساز ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان با تقدیر و تشکر از تلاش فرزندان کارکنان شرکت گاز استان در کسب رتبه‌های برتر علمی از خداوند متعال موفقیت روزافزون این عزیزان را خواستار شد.

در ادامه این برنامه از کارکنان نمونه و بازنشستگان و منتخبان نظام مشارکت و نیز از ورزشکارانی که در المپیادهای ورزشی شرکت ملی گاز ایران حائز رتبه‌های برتر شده بودند، با اعطای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول