اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سروآباد عنوان کرد

لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای کامل انقلاب اسلامی به مردم

امام جمعه موقت سروآباد بر اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام به جامعه به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای کامل انقلاب اسلامی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، ماموستا عبدالقادر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام به اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه انتقال مبانی انقلاب اسلامی به جامعه به ویژه نسل جوانان موجب تحکیم و استوار شدن بیش از پیش پایه‌های نظام می‌شود، تصریح کرد: ترویج ارزش‌های تاثیر‌گذاری انقلاب موجب بیمه شدن انقلاب در برابر هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان خواهد شد.

وی توکل به خدا، رهبری و اتحاد را سه اصل مهم و اساسی در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب دانست و بیان کرد: ملت ایران با تبعیت از رهبری عالم و آگاه به امور زمان انقلابی را به پیروزی رساندند که منشا خیر و برکات فراوانی برای ملت و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه موقت سروآباد اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را بزرگ‌ترین پشتوانه آنان در برابر هجمه‌های نرم دشمنان خواند و گفت: ملت ایران توطئه‌های دشمنان را در سایه حفظ وحدت و انسجام ملی همواره خنثی و آنها را به فرصتی برای پیشرفت و اقتدار بیشتر تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تمام توان خود را در راستای ایجاد نفاق و تفرقه در بین مسلمانان به کار بسته‌اند، تصریح کرد: اهداف آنان در این زمینه سلطه بر مسلمانان و حذف ریشه‌های اسلام است که مقابله با آن جز با هوشیاری مردم و افزایش بصیرت امکان‌پذیر نیست.

خطیب موقت جمعه سروآباد در بخش دیگری از خطبه‌های این جمعه بر داشتن تقوای الهی تاکید کرد و گفت: پیشه گرفتن در تقوای الهی لبیک گفتن به دستورات و فرامین خداوند متعال است که بارها در آیات و احادیث فراوان بر آن تاکید شده است.

به گفته وی، همه انسان‌ها طبق فرموده خداوند متعال در قرآن کریم در ضرر و خسران هستند، جز کسانی که کردار نیک داشته و به خالق هستی ایمان واقعی دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: تنها با داشتن تقوای الهی است که انسان مسلمان در دنیا و آخرت رستگار می‌شود.

وی در پایان اعتقاد و ترس از قیامت را موجب دوری از گناهان دانست و گفت: داشتن تقوای الهی و ترس از روز قیامت مانع از ورود انسان به گناه می‌شود و بستر را برای افزایش تقوی در وجودش مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول