اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی مازندران:

130 هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی مازندران هستند

معاون بهزیستی مازندران گفت: این سازمان در شروع فعالیت‌های خود 5 هزار خانوار را زیر پوشش داشت که در حال حاضر به 130 هزار خانوار رسیده است.

130 هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی مازندران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر عصر امروز با حضور معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی مازندران، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهشهر، سالن همایش‌ و آموزش و نمازخانه اداره بهزیستی این شهرستان رسماً به بهره‌برداری رسید.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی مازندران در این مراسم گفت: با وجود مشکلات و تنگناهای مالی، اداره بهزیستی بهشهر از اعتبارات تعمیرات و تجهیزات و کمک‌های جانبی از جمله حمایت‌های خیران توانست ساختمان شکیلی را با صرف هزینه‌ای حدود 150 میلیون تومان در 200 متر مربع احداث کند.

محمد محمدی گریزی هم به عملکرد بهزیستی استان زد و گفت: این سازمان در شروع فعالیت‌های خود پنج هزار خانوار را زیر پوشش داشت که اکنون این رقم به 130 هزار خانوار رسیده است.

محمدی از وجود 6 هزار پرسنل بهزیستی در استان خبر داد و گفت: یک‌ هزار و 500 مرکز اعم از مهدکودک‌ها و مراکز توانبخشی را زیر پوشش داریم.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی مازندران در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی در آغاز تاسیس با 21 وظیفه تعریف‌شده کار خود را آغاز کرد و اکنون وظایف آن با هدف تامین امنیت اجتماعی و تسهیل در حل مشکلات مددجویان، به 156 وظیفه رسیده است.

انتهای پیام/86001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول