اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

شایسته‌سالاری در دولت تدبیر و امید تاکنون محقق نشده است

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان ‌شرقی گفت: یکی از راه‌هایی که کشور از آن ضربه می‌خورد، میدان ندادن به افراد شایسته است و انتظار داشتیم که در دولت جدید و دولت تدبیر و امید شاهد تحقق بحث شایسته‌سالاری باشیم که تاکنون محقق نشده است.

شایسته‌سالاری در دولت تدبیر و امید تاکنون محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بناب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای شورای اسلامی و شهردار تهران و طرح موضوع مدیریت جهادی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مدیریت جهادی بحث اخلاقی است و داشتن اخلاص برای یک مجموعه مهم‌ترین شاخص است.

وی داشتن اتحاد و همدلی را از دیگر خصوصیات مدیریت جهادی اعلام کرد و افزود: اگر وحدت و همدلی نباشد، موفقیتی در امور حاصل نمی‌شود، در جنگ هشت ساله نیز یکی از دلایل موفقیت رزمندگان اسلام در برابر کفر داشتن روحیه وحدت و همدلی بین رزمندگان بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بسترهای مناسب و لازم برای تلاش و کار در شهرستان بناب عنوان کرد: قطعاً با اتحاد و همدلی برای حل مشکلات منطقه می‌توان گام‌های اساسی را برداشت.

مجموعه‌ای که در ‌آن تکروی حاکم باشد محکوم به شکست است

وی بحث مشورت را یکی دیگر از شاخصه‌های مدیریت جهادی ذکر کرد و گفت: در هر مجموعه‌ای که تکروی در آن حاکم باشد، آن مجموعه محکوم به شکست است بنابراین مشورت شورا و شهردار با نخبگان شهر ضروری است!

باقری بنابی در ادامه سخنان خود از بحث شایسته سالاری به عنوان یکی دیگر از شاخصه‌های مدیریت جهادی نام برد و اذعان کرد: در کشور ما و نظام اسلامی که هر از گاهی شاهد عدم موفقیت‌ها هستیم، ناشی از عدم توجه به بحث شایسته سالاری است.

وی افزود: در جبهه‌های جنگ رزمنده 20 ساله فرمانده گردان و گاهاً فرمانده لشگر بود، چرا که مدیریت در جبهه‌های جنگ مدیریت جهادی بود بنابراین از شهردار انتظار می‌رود انسان‌های شایسته را روی کار آورد.

کشور از میدان ندادن به افراد شایسته ضربه می‌خورد

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که کشور از آن ضربه می‌خورد، میدان ندادن به افراد شایسته است و انتظار داشتیم که در دولت جدید و دولت تدبیر و امید شاهد تحقق بحث شایسته سالاری باشیم که تاکنون محقق نشده است بنابراین اگر می‌خواهید در شهرداری بناب موفق شوید، افراد شایسته را در جایگاه اصلی خود قرار دهید.

‌باقری بنابی همچنین استفاده از افراد مجرب و کاردان را در معاونت‌های شهرداری و مسئولان واحدها به عنوان مطالبه جدی مردم و مسئولان دانست و تأکید کرد: انتظار داریم معاونانی را در شهرداری آموزش داده و تربیت کنید تا روزی که شهردار می‌خواهد از بناب برود، حداقل چهار شهردار تحویل این شهرستان کند.

وی سپس با رد هرگونه مسائل مربوط به استفاده از نیروهای بومی و غیربومی تصریح کرد: همه کمک کنند تا افرادی روی کار بیایند که این ویژگی‌ها را داشته باشند.

وضعیت اسفبار ترمینال بناب

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی توجه به بحث گردشگری، جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های مختلف شهری، زیباسازی شهر، توسعه فضاهای سبز، ایجاد درآمد پایدار برای شهر، احداث ترمینال جدید و همچنین جابه‌جایی میدان تره‌بار را از مطالبات مردم از شهردار جدید اعلام کرد و گفت: با ایجاد اعتماد بین مردم و سرمایه‌گذار تمام این خواسته‌ها عملی هستند.

وی در عین حال اظهار کرد: ترمینال موجود در شأن مردم این شهرستان نیست بنابراین شهرداری اجرای این طرح‌ها را باید در اولویت کارهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/60004/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول