اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

تدوین طرح مدیریت واحد شهری تبریز در وزارت کشور و ارائه به مجلس

مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی از تدوین طرح مدیریت واحد شهری در وزارت کشور خبر داد و گفت:در این طرح که برای تصویب به مجلس ارسال شده است، شوراهای استان‌ها نقش بسزایی دارند تا مدیریت واحد شهری را در دوره چهارم شورا اجرایی کنند.

تدوین طرح مدیریت واحد شهری تبریز در وزارت کشور و ارائه به مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مرتضی موحدنیا  عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید بناب با بیان اینکه انتظارات مردم از شوراهای چهارم بالا رفته است، اظهار کرد: باید در این دوره شورا شاهد جهش بزرگی باشیم و برای اینکه شوراهای دوره چهارم در این مدیریت موفق شوند، باید به شورا پر و بال بیشتری بدهیم.

مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی داشتن برنامه به تناسب استعدادهای شهری را لازمه اعضای شورای اسلامی شهر دانست و افزود: بر اساس برنامه تدوین شده پروژه‌هایی در شهرها اجرا کنیم که آیندگان به این شورا افتخار کنند.

موحدنیا همچنین با تأکید بر اینکه شوراهای شهر باید به سمت مدیریت واحد شهری قدم بردارند، اذعان کرد: شوراهای شهر و روستا باید از انجام کارهای جزیره‌ای جداً پرهیز کرده و خدمات ارائه شده باید در مدیریت شهری جمع شوند.

تدوین طرح مدیریت واحد شهری در وزارت کشور

وی سپس از تدوین طرح مدیریت واحد شهری در وزارت کشور خبر داد و گفت: در این طرح که برای تصویب به مجلس ارسال شده است، شوراهای استان‌ها نقش بسزایی دارند تا مدیریت واحد شهری را در دوره چهارم شورا اجرایی کنند.

مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در تمام تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مشارکت مردم را مورد لحاظ قرار دهیم، گفت: قطعاً در مردم بناب این استعداد وجود دارد و مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی همیشه حرف اول را می‌زند بنابراین شهرداری بناب نیز باید از این ظرفیت استفاده کرده و سعی کنند احساس تعلق را در مردم بالا ببرند.

شهرداری‌ها روزانه 53 نوع خدمات به مردم ارائه می‌کنند

وی اضافه کرد: شهرداری هم اکنون روزانه 53 نوع خدمات به مردم ارائه می‌کند که هیچ یک از دستگاه‌های خدمات‌رسان تا این حد به مردم خدمات ارائه نمی‌دهند.

موحدنیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی نارضایتی‌ها در شهرداری‌ها تصریح کرد: یکی از نارضایتی‌ها عدم پاسخگویی شفاف به مردم از سوی شهرداری‌هاست.

دولت الکترونیک باید شهرداری الکترونیک داشته باشد

وی افزود: دولت الکترونیک باید شهرداری الکترونیک نیز داشته باشد و خوشبختانه شهرداری بناب در بحث راه‌اندازی شهرداری الکترونیک از جمله شهرهای پیشتاز در اجرای این طرح است.

مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان شرقی ایجاد منابع درآمدی پایدار را لازمه شهرداران استان اعلام کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی در سال‌های گذشته در این خصوص پیشگام و پیشرو بوده‌اند و به عنوان الگوی کشوری هستند.

موحدنیا درعین حال اظهار کرد: شهردار بناب با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید برای جذب سرمایه‌گذار قدم برداشته و قطعاً شهرداری بناب با هماهنگی که با سایر دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهر خواهند داشت، در این زمینه نیز موفق خواهند شد.

انتهای پیام/60004/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول