اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/345

عیادت نماینده ولی‌فقیه از روحانی مبارز انقلابی در ورامین

همزمان با نهمین روز از دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین از روحانی مبارز انقلابی این شهرستان عیادت کرد.

عیادت نماینده ولی‌فقیه از روحانی مبارز انقلابی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی ظهر امروز و همزمان با 21 بهمن و دهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در عیادت از روحانی مبارز و انقلابی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌های مختلف مردمی و به ویژه روحانیت هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم پاک نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: برخی از گروه‌ها در قالب ایدئولوژیک و مشی مسلحانه به مبارزه علیه حکومت شاه می‌پرداختند اما عموم مردم پشت سر روحانیت با روشنگری افکار عمومی زمینه آگاه‌سازی مردم را فراهم می‌آوردند.

وی ادامه داد: خداوند با انقلاب اسلامی بر ملت ما منت گذاشتند و امروز ملت ما در دنیا دارد آقایی می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی قشقایی نیز به بیان خاطراتی از روزهای مبارزات انقلابی پرداخت و گفت: حاج آقا مردم ورامین را رهبری کردند و تمام اقشار مردم زیر پرچم ایشان جمع شده و انقلاب به پیروزی رسید، انصافا جرات می‌خواست کسی مقابل مردم حرکت کند.

وی عنوان کرد: حاج آقا هر وقت صلوات می‌فرستادند می‌گفتند «برای نابودی دودمان پهلوی صلوات» و مردم هم صلوات ختم می‌کردند.

گفتنی است، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان‌های استان تهران، علیرضا ساورعلیا امام جمعه موقت جوادآباد و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان‌های ورامین و قرچک، رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین، احمد جغتایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ورامین و حسین قدوسی‌نژاد رئیس ستاد اقامه نماز ورامین حضور داشتند.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول