اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/250

خانواده شهیدان کردبچه با نماینده ولی‌فقیه در ورامین دیدار کردند

در ششمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت خانواده شهیدان کردبچه با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

خانواده شهیدان کردبچه با نماینده ولی‌فقیه در ورامین دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با 17 بهمن‌ماه و ششمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت خانواده شهیدان کردبچه با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کردبچه و ام‌الشهدای کردبچه اظهار کرد: این بانوی مکرمه فرزندانی تقدیم انقلاب کرد که شهید و جانباز شدند و منشأ خدمات فراوان به انقلاب شدند.

وی تصریح کرد: طبق روایتی از حضرت سجاد (ع) «مرگ برای انسان مومن مثل آن است که یک نفر در اتاقی تاریک باشد و سپس آزاد شود و به مکان نورانی برود»، حضرت علی (ع) می‌فرماید «اگر خدا برای انسان‌های باتقوا مقرر نمی‌کرد سال‌هایی در دنیا بمانند این‌ها حاضر نبودند به اندازه یک چشم بر هم زدن در دنیا بمانند.»

آیت‌الله محمودی عنوان کرد: البته مرگ برای بازماندگان الم و درد دارد اما برای خود فرد متقی نجات و شادی است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند متعال به ما هدیه کرد و همه ما باید در حد توان از این دستاورد گرانبها محافظت کنیم.

گفتنی است در ابتدای جلسه صدرالله کردبچه از برادران شهدای کردبچه ضمن تقدیر از آیت‌الله محمودی جهت گرامیداشت مقام شهدا و ام‌الشهدای کردبچه گفت: افتخار ما این است که در خدمت شما هستیم و چهره نورانی شما را زیارت می‌کنیم و این برکت عمر ماست، از حضرتعالی متشکریم که ما را مورد لطف قرار می‌دهید.

انتهای پیام/2462/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول