اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان:

استکبار اقتصاد جهانی را به‌هم ریخته است

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به تعرض آمریکا به حوزه اقتصاد جهانی اشاره کرد و گفت: استکبار اقتصاد جهانی را به‌هم ریخته است.

استکبار اقتصاد جهانی را به‌هم ریخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس عسکرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداری و مدیریت شعب بانک حکمت ایرانیان در گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم نعمت و برکت اصلی نظام اسلامی هستند.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) اشاره کرد و افزود: امام (ره) معجزه‌گر قرن بود و با ایجاد جهش بلوغ فکری در ایرانی‌ها توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

عسکرزاده بیداری اسلامی در منطقه را ثمره پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امام (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا ملت ایران در جهان آقا باشد.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان داشتن معرفت را از ویژگی آقایی در جهان خواند و تصریح کرد: انسان دیندار حسینی (ع) است و اگر نیاز باشد تمام هستی خود را به میدان می‌آورد.

وی ایران را کشوری غنی و ثروتمند توصیف کرد و گفت: ایران اسلامی مورد تعرض استکبار جهانی است.

عسکرزاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: استکبار با ترویج فساد در جامعه می‌خواهد انقلاب را از مسیر اصلی خارج کند.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به تعرض آمریکا به حوزه اقتصاد جهانی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار اقتصاد جهانی را به‌هم ریخته است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در حوزه اقتصادی با ایران اسلامی درگیر شده است، اظهار کرد: اقتصاد کشور باید از وابستگی به نفت رهایی یابد.

عسکرزاده بر جدا کردن خطوط کشورها با نگرش‌های صهیونیستی تاکید کرد و افزود: با تلاش دولت در زمینه مذکور تا حدی موفق عمل کردیم.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان خواستار انسجام اقتصادی در کشور شد و گفت: محبت و مروت دینی در جامعه باید ایجاد شود.

وی گذشت نسبت به همدیگر در مواقع بحرانی را از احکام اسلامی دانست و بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ اسلامی موجب آماده شدن بستر ظهور امام زمان (عج) در جامعه می‌شود.

*حوزه اقتصادی کشور نیازمند تغییر نگرش است

عسکرزاده بر تغییر نگرش در حوزه اقتصادی کشور تاکید کرد و یادآور شد: اقتصاد کشور باید طبق آموزه‌های اسلامی گسترش پیدا کند.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ارتشیان را سهامداران اصلی این بانک دانست و اظهار کرد: خدمت به ارتشیان تفکر بانک مذکور است.

وی با اشاره به ایجاد امنیت و آرامش در جامعه توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: از قابلیت و اعتمادی که مردم نسبت به ارتشیان دارند باید برای سرمایه‌گذاری در بانک حکمت ایرانیان استفاده شود.

عسکرزاده بانک حکمت یرانیان را حافظ و امانت‌دار منافع و منابع مردم خواند و بیان کرد: اعتقاد به شفاف‌سازی در بانک‌ها داریم زیرا راه‌های فرار با شفاف‌سازی بسته می‌شود.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان شبکه این بانک را دارای امن‌ترین فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: بهترین تجهیزات الکترونیکی منطقه در بانک حکمت ایرانیان به‌کارگیری شده است.

وی به وجود یک میلیون مشتری در بانک حکمت ایرانیان اشاره کرد و افزود: 60 درصد منابع بانک مذکور در حوزه بانکداری خرد پرداخت شده است.

عسکرزاده از پرداخت 5 هزار و 90 وام قرض‌الحسنه ازدواج در سال 91 و 92 توسط بانک حکمت ایرانیان خبر داد و اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به مشتریان به صورت شفاف به بانک مرکزی ارائه شده است.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با اشاره به افزایش دو برابری سهام این بانک، تصریح کرد: ارزش واقعی سهام بانک مذکور شش برابر نرخ کنونی است.

*تبلیغات در ایران گران است

وی به نداشتن تبلیغات در بانک حکمت ایرانیان اشاره کرد و گفت: تبلیغات در کشور گران است و این هزینه از جیب مردم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول