اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ملت ایران فردا جواب عربده‌‌کشی استکبار را می‌‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ملت ایران فردا با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جواب عربده‌کشی استکبار به سرکردگی آمریکا را می‌دهند.

ملت ایران فردا جواب عربده‌‌کشی استکبار را می‌‌دهند

 ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و دعوت از همه ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: استکبار جهانی از همان روز اول با انقلاب اسلامی مخالف بوده و طی این 35 سال هر روز با بهانه‌های مختلف مخالفت خود را با این نظام اعلام کرده است، اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی همواره جواب کوبنده‌ای به نقشه‌های شوم استکبار داده و می‌دهند.

وی افزود: 22 بهمن روز تاریخی ملت ایران است؛ در چنین روزی به رهبری امام راحل نظام شاهنشاهی پوسیده و فاسد سرنگون شد و حکومت الله جانشین حکومت طاغوت شد.

آقامحمدی یادآور شد: این انقلاب عصاره خوبی‌ها، تلاش و کوشش همه مجاهدان راه حق است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی مخالفت خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌کند و هر روز به دنبال توطئه‌چینی برای این ملت است، اما مردم با هوشیاری و بصیرتی که دارند، همواره پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های استکبار داده‌اند.

وی افزود: در حالی ‌که سردمداران کاخ سفید این روزها عربده‌کشی می‌کنند و می‌خواهند ملت ایران را بترسانند، فردا شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم که یک بار دیگر مشت محکمی را بر دهان این یاوه‌گویان غرب می‌زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران 35 سال است که با درایت و هوشیاری که دارند، تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و فردا نیز در راهپیمایی سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و چشمگیر خواهند داشت.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران هر موقعی که هوشیار بوده‌اند، توانسته‌اند در مقابل دشمنان پیروز شوند و این‌بار نیز در راهپیمایی فردا با هوشیاری کامل شرکت می‌کنند و بار دیگر صدای رسای انقلاب را در فضای جهان طنین‌انداز می‌کنند.

وی افزود: ملت ایران فردا نشان می‌دهند، همچنان با وحدت و انسجام پشت سر رهبری و ولایت فقیه حرکت می‌کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا پاسداری کنیم، گفت: قبل از انقلاب ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها وابسته به غرب بود، اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و دشمنی، دشمنان نظام نیز به خاطر پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها است.

وی یادآور شد: امروز ما یک نظام قدرتمند در جهان هستیم، به همین خاطر است که استکبار نمی‌خواهد این پیشرفت‌ها و اقتدار نظام را در بخش‌های مختلف ببیند.

آقامحمدی از همه مردم ایران به ویژه مردم لرستان خواست فردا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سر دهند.

انتهای پیام/85001/ز40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول