اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

سپاه قدس گیلان مردم را به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

سپاه قدس گیلان و دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم استان گیلان را به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

سپاه قدس گیلان مردم را به حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دهه فجر انقلاب اسلامی را تجلی‌گاه شکوه، عظمت و اقتدار ملتی دانست که در خط انقلاب و اسلام و رهبری به برافراشته شدن پرچم توحید در سراسر عالم چشم دوخته است.

این بیانیه می‌افزاید: بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا تمام دلسوختگان، عاشقان و یاران راستین انقلاب متحد و منسجم با اندیشه‌ها و آرمان‌های پاک و آسمانی انقلاب همپیمان شوند و با نیرو، نشاط و قدرتی دوباره در راه رسیدن به قله‌های رفیع شرافت و کرامت انسانی تمام توان و همت خود را برای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی و الهی به‌کار گیرند.

سپاه قدس گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است: انقلاب اسلامی ایران زنجیره‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و زنجیر استبداد یک حکومت دست نشانده را از هم گسست و زندگی، نشاط و ایمان مردم را به آن‌ها باز گرداند و ما امروز یک ملت زنده هستیم.

این بیانیه اضافه کرده است: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان منادی راستین اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی نیازمند پاسداری است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتقاد راسخ به وحدت و ضرورت حفظ انقلاب اسلامی و لزوم پاسداری از دستاوردهای والای آن مانند سال‌های گذشته بر انجام وظایف ذاتی خود اهتمام می‌کند.

در ادامه بیانیه آمده است: در 22 بهمن امسال در کنار دیگر نیروهای مسلح استان و امت ولایتمدار و شهیدپرور خطه گیلان ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از تمام اقشار مردم ولایتمدار و انقلابی بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و شعارهای کوبنده خود بار دیگر جهانیان را از طوفان سهمگین حضور امت به نظاره بنشانند.

رده‌های سپاه قدس گیلان شامل دبیرخانه شورای هماهنگی بسیج اقشار سپاه قدس گیلان، مجمع عالی بسیج گیلان، مجمع عالی بسیج شهرستان رشت، مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، بسیج حقوقدانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسین، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، بسیج ورزشکاران نیز با صدور اطلاعیه از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

انتهای پیام/2300/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول