اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ:

کتابخانه قدس ویان کبودراهنگ از بهترین کتابخانه‌های روستایی است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ گفت: کتابخانه عمومی روستای قدس ویان، یکی از بهترین کتابخانه‌های روستایی استان همدان در زمینه فعالیت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای است.

کتابخانه قدس ویان کبودراهنگ از بهترین کتابخانه‌های روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان پیش از ظهر امروز بعد از حضور در برنامه جشن انقلاب روستای ویان به‌ همراه فرماندار کبودراهنگ، مدیرکل امور روستایی و بخشدار مرکزی به صورت سرزده از کتابخانه عمومی قدس ویان بازدید کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ در این بازدید اظهار داشت: با حمایت‌های مسئولین ستادی و تلاش کتابداران شاغل در کتابخانه‌های عمومی، سرانه شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در وضعیت مطلوبی در سطح استان قرار دارد.

جواد معینی تصریح کرد: بیش از 950 نفر در کتابخانه قدس ویان عضو هستند و بیش از 8 هزار نسخه کتاب در این کتابخانه وجود دارد.

وی این کتابخانه را یکی از بهترین کتابخانه‌های روستایی استان در زمینه فعالیت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، برگزاری مسابقات کتابخوانی و شاداب‌سازی فضای مطالعه در استان دانست.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی قدس در روستای ویان از توابع شهرستان کبودراهنگ با بیش از 4 هزار نفر جمعیت، در نزدیکی بزرگراه تهران ـ همدان واقع شده است.

وی ادامه داد: شغل اکثر اهالی این روستا تولیدی پوشاک و البسه در کارگاه‌های فعال واقع در سطح این روستا است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در این مراسم با اشاره به رتبه‌های برتر در این شهرستان در زمینه جذب عضو فعال در طول سال جاری تأکید کرد: هم اکنون بیش از 5 هزار و 500 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضو هستند.

مسلم غلامی ادامه داد: در این شهرستان 6 باب کتابخانه نهادی و دو باب کتابخانه به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این بازدید که در حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار ویان صورت گرفت از بخش‌های مختلف این کتابخانه نظیر مخزن، سالن مطالعه، بخش مرجع، بخش کودکان، بخش نشریات و سالن اجتماعات بازدید کرد.

محمدابراهیم الهی‌تبار با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب کتابخانه عمومی قدس ویان و تقدیر از مسئول کتابخانه عمومی قدس ویان در راستای زیباسازی و انجام کارهای عمده فرهنگی در این کتابخانه اظهار داشت: اینکه امروز در روستای ویان تحصیلکرده‌های بسیاری وجود دارد باید به اهمیت و تأثیر کیفی این کتابخانه در این منطقه در راستای علاقه‌مند کردن مردم به مطالعه پی برد.

وی افزود: با توجه به وجود کارگاه‌های صنعتی فراوان در این روستا می‌توان با تامین منابع مرتبط با شغل اهالی این روستا نسبت به افزایش کیفیت کاری این کارگاه‌ها و جذب بیشتر اعضا گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام/89029/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول