اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

هدف ایران از نشستن پشت میز مذاکره ایجاد صلح است

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: هدف ایران از نشستن پشت میز مذاکره حکمفرما شدن صلح و آرامش در منطقه است.

هدف ایران از نشستن پشت میز مذاکره ایجاد صلح است

حجت‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مطرح بودن موضوع مذاکره با آمریکا و یاوه‌گویی‌هایی که آمریکا پس از مذاکره آغاز کرده است، تصریح کرد: این یاوه‌گویی‌ها تعجب‌آور بوده و این حرف‌ها از آداب مذاکرات برخودار نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت‌های آنها تهدیدآمیز بوده و در آن فرهنگ و اخلاق رعایت نمی‌شود، اضافه کرد: به هیچ وجه با فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران صرف نظر از اینکه دولت‌مردان کشور در میز مذاکره به مذاکره می‌پردازند، ادامه داد: ملت ایران نیز باید برای جبران برخی از حقارت‌هایی که از سوی برخی از مسئولان آمریکا ایجاد شده با مشت‌های گره کرده و توفنده وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه ملت باید مسائل جناحی و سیاسی را کنار بگذارند، یادآور شد: این راهپیمایی می‌تواند به مبارزات و دفاع مقدس ایران رنگ و لعاب دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مردم ایران به آمریکا بفهمانند که هدف حکمفرما شدن آرامش و صلح و صفا در منطقه است نه اینکه ماجراجویی شود، بیان داشت: مردم باید با شدت شعارهای خود را علیه آمریکا سر دهند و اصرار مردم در زمینه گزینه‌های دفاعی بیشتر شود.

موسوی با بیان اینکه باید آمریکا بداند که از ترس سر میز مذاکره ننشسته‌ایم، ادامه داد: قدرت دفاعی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بر همه ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بر طبل نفاق و جنگ و تهدید می‌کوبد، ما نیز جلوی آنها می‌توانیم، ایستادگی کنیم، یادآور شد: دولت‌مردان نیز اگر می‌خواهند مذاکره کنند به شرطی که حق ما را رعایت کنند از آنها حمایت می‌کنیم اما اگر ذره‌ای از حق ما اجحاف کنند ما راضی نیستیم.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول