اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

22 بهمن نماد استکبارستیزی و مقابله با ظلم جهانی است

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مردم ولایی ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به اهانت‌های آمریکا خواهند داد، گفت: 22 بهمن نماد استکبارستیزی و مقابله با ظلم در جهان است.

22 بهمن نماد استکبارستیزی و مقابله با ظلم جهانی است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان راهپیمایی 22 بهمن را روز حمایت از نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: امسال با یاوه‌گویی‌های دولت آمریکا حضور مردم در صحنه باید قوی‌تر و پرشورتر باشد.

وی با اشاره به الگو بودن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز چشم امید تمام ملت‌های آزادیخواه جهان به انقلاب اسلامی و الگو بودن آن است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی ثابت کرده در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا خواهد ایستاد، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور در آن نیز یکی از نمادهای ایستادگی و مقاومت ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اظهارات دولت آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی، آن را پوچ و بی‌‌‌اساس خواند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه مردم ولایی ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به اهانت‌های آمریکا خواهند داد، گفت: 22 بهمن نماد استکبارستیزی و مقابله با ظلم در جهان است.

وی وحدت ملت ایران با هر سلیقه و طیف سیاسی را از دیگر پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن دانست و اظهار کرد: ملت ایران برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام وارد عرصه شده و با تمام توان از آن دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول