اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 5 میلیارد ریالی

ساختمان پزشکی قانونی آمل به بهره‌برداری رسید

ساختمان پزشکی قانونی شهرستان آمل با اعتبار قریب به 5 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

ساختمان پزشکی قانونی آمل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس آمل، رئیس اداره راه و شهرسازی آمل صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان با اشاره به اینکه این ساختمان در دو طبقه احداث شده است، اظهار کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 600 متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و 100 متر مربع احداث شده است.

علیرضا یوسفی با اعلام اینکه برای ساخت این ساختمان قرارداد اولیه 4 میلیارد و 320 میلیون ریالی منعقد شده که به اتمام رسیده است، تصریح کرد: قرارداد دوم با اعتبار 86 میلیون تومانی برای محوطه‌سازی و ایجاد دیواره صورت گرفته که پس از مساعد شدن شرایط جوی قرار دوم نیز به اتمام می‌رسد.

رئیس پزشکی قانونی آمل نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه این اداره به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است و امکانات آن در راستای خدمات‌رسانی مستقیم به اقشار مختلف است، بیان داشت: با توجه به امکانات ساختمان قدیم و فاصله راه آن و مشکلات سالن تشریح، راه‌اندازی این مکان می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مردم را رفع کند.

علی سلطان‌پور با بیان اینکه این مکان برای استفاده باید هر چه زودتر تجهیز شود، یادآور شد: پزشکی قانونی آمل با یک‌هزار و 200 مراجعه‌کننده در سال و قرار دادن محور هراز در حوزه ماموریتی آمل از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان به مردم به شمار می‌رود.

وی با تاکید براینکه این اداره با کمبود نیرو به صورت شبانه‌روزی خدمات می‌دهد، گفت: در این مدت اجازه ندادیم کمترین مشکلی برای مردم ایجاد شود.

 انتهای‌پیام/86011/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول